Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
N&D skriver: 12 dage efter 1 blødnings dag og ingen aktiv æg øv så afsted fredag igen til scanning om der skulle være kommet et fint æg til os, ja ellers må man så se hvad der så skal ske. hede sku nok sat næse op efter der kom et flot æg frem og så skulle vi bare ha lagt sæd op og så var den hjemme, nej nej.. så nem skulle det ikke være øv også... må lære og ikke set min lille næse op til det stor og så helle tag det med ro og bare være postiv blomst.. bare en lille mandags brok fra mig.
12 dage efter 1 blødnings dag og ingen aktiv æg øv
så afsted fredag igen til scanning om der skulle være kommet et fint æg til os, ja ellers må man så se hvad der så skal ske.
hede sku nok sat næse op efter der kom et flot æg frem og så skulle vi bare ha lagt sæd op og så var den hjemme, nej nej.. så nem skulle det ikke være øv også...
må lære og ikke set min lille næse op til det stor og så helle tag det med ro og bare være postiv blomst..
bare en lille mandags brok fra mig.
Sender en masse Og Hvad jeg kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gædde/gitte skriver: ja............ det kan godt svinge lidt øv..........sidste gang nåede jeg kun at stikke mig 1 gang, så var æget stort og klar den her gang (i lørdags) til scanning....så var det kun sådan nogen små vrakkelæg æv................. så skal til ekstra scanning i morgen......... til dig og mig
ja............ det kan godt svinge lidt øv..........sidste gang nåede jeg kun at stikke mig 1 gang, så var æget stort og klar den her gang (i lørdags) til scanning....så var det kun sådan nogen små vrakkelæg æv................. så skal til ekstra scanning i morgen......... til dig og mig
først en stor til dig.
man blive bare øv også, kom nu bare med det flotte æg vi venter på, end alt de små fis æg der ligge og grin af os. hehe.
glæder mig til og høre om din scanning i morgen hvordan de er kommet sig..
finger for dig og mig også
AnnL skriver: Sender en masse Og Hvad jeg kan
ååååå takke skal du ha
du for lig et stor
N&D skriver: takke smukke og tak for en hyggelige snak med dig. finge for der er et flot stor gudæg til os fredag og for en super scanning til jer smukke. og ja det er vores fredag lykke dag!!!!!!.
takke smukke og tak for en hyggelige snak med dig.
finge for der er et flot stor gudæg til os fredag og for en super scanning til jer smukke.
og ja det er vores fredag lykke dag!!!!!!.
BigHope13 skriver: Selv tak smukke det var super dejligt.Åh hvor jeg giver dog fuldstændig ret angående de fredag den er jeg bare hel med på
Selv tak smukke det var super dejligt.Åh hvor jeg giver dog fuldstændig ret angående de fredag den er jeg bare hel med på
Xxxxx masse finger for os 2.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128