scanning af æg i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
14 svar
5 synes godt om
25. februar 2013

N&D

12 dage efter 1 blødnings dag og ingen aktiv æg øv 

så afsted fredag igen til scanning om der skulle være kommet et fint æg til os, ja ellers må man så se hvad der så skal ske.

hede sku nok sat næse op efter der kom et flot æg frem og så skulle vi bare ha lagt sæd op og så var den hjemme, nej nej.. så nem skulle det ikke være øv også...

må lære og ikke set min lille næse op til det stor og så helle tag det med ro og bare være postiv blomst..

bare en lille mandags brok fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

**Ønskebabyen

N&D skriver:

så afsted fredag igen til scanning om der skulle være kommet et fint æg til os, ja ellers må man så se hvad der så skal ske.

hede sku nok sat næse op efter der kom et flot æg frem og så skulle vi bare ha lagt sæd op og så var den hjemme, nej nej.. så nem skulle det ikke være øv også...

må lære og ikke set min lille næse op til det stor og så helle tag det med ro og bare være postiv blomst..

Krammer til dig!

Jeg har ikke så meget viden om inseminationer og scanninger - men kan der ikke nå at komme et æg endnu? Håber er vel ikke helt ude?

Anmeld

25. februar 2013

N&D

**Ønskebabyen skriver:

Krammer til dig!

Jeg har ikke så meget viden om inseminationer og scanninger - men kan der ikke nå at komme et æg endnu? Håber er vel ikke helt ude?

også finger for det kunne var lidt aktive til fredag ellers må vi se hvad der skal ske. blødprøve vise alt er oki med kropen så ved ikke om de bare er lig påvirket af jeg har lagt syg med feber og godt forkølet.

mange tak for kram, har vist bare lidt ondt af mig selv i dag

Anmeld

25. februar 2013

**Ønskebabyen

N&D skriver:

også finger for det kunne var lidt aktive til fredag ellers må vi se hvad der skal ske. blødprøve vise alt er oki med kropen så ved ikke om de bare er lig påvirket af jeg har lagt syg med feber og godt forkølet.

mange tak for kram, har vist bare lidt ondt af mig selv i dag

Det er også helt OK at at have ondt af sig selv. Især når man er i denne behandlingsverden! Den slår hårdt til en nogle gange....

Tror helt sikkert at feberen kan have spillet en rolle - krydser for et godt æg på Fredag!

Anmeld

25. februar 2013

Englehår

25. februar 2013

BigHope13

N&D skriver:

det er helt okay at have ondt af sig selv søde ven
krydser alt for at der er et guldæg som vokser som det skal på fredag så i kan få lidt gang i det hele. er sikker på det hele nok skal lykkedes, og som vi aftalte tidligere, fredag er bare vores dag

Anmeld

25. februar 2013

N&D

AnjaM skriver:

takke søde

Anmeld

25. februar 2013

gædde/gitte

N&D skriver:

ja............ det kan godt svinge lidt øv..........

sidste gang nåede jeg kun at stikke mig 1 gang, så var æget stort og klar

den her gang (i lørdags) til scanning....så var det kun sådan nogen små vrakkelæg æv................. så skal til ekstra scanning i morgen......... til dig og mig

Anmeld

25. februar 2013

N&D

**Ønskebabyen skriver:

Det er også helt OK at at have ondt af sig selv. Især når man er i denne behandlingsverden! Den slår hårdt til en nogle gange....

Tror helt sikkert at feberen kan have spillet en rolle - krydser for et godt æg på Fredag!

også det kommet helt ind på en selv nu, man tro man er klar til alt med det komme bag på en..

vel også tro feber har lavet et pus med os, så fredag komme der et flot stor æg frem og råber jeg er klar nu.

Anmeld

25. februar 2013

N&D

BigHope13 skriver:

det er helt okay at have ondt af sig selv søde ven
krydser alt for at der er et guldæg som vokser som det skal på fredag så i kan få lidt gang i det hele. er sikker på det hele nok skal lykkedes, og som vi aftalte tidligere, fredag er bare vores dag

takke smukke og tak for en hyggelige snak med dig.

finge for der er et flot stor gudæg til os fredag og for en super scanning til jer smukke.

og ja det er vores fredag lykke dag!!!!!!.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.