Hvad laver I om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

B&J

her hjemme slapper vi af når kl er 19-20stykker

ser film

sidder på computeren (vores computer er til tv og jeg sidder med bærbar)

spiller spil

snakker

lige nu spiller vi et spil på mobilen mod hinanden

giver hinanden massage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Amanda Stage

vi sidder i hver vores "ø" i sofaen med computere og så kører fjernsynet med en masse bras man ikke ser. 

Anmeld

24. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er herinde

På Facebook

Har besøg af veninder

Ser tv på computeren

Bager

Det er, hvad jeg laver om aftenen

Anmeld

24. februar 2013

Ditte-3

Går bad. Slapper ser tv og går tidlig i seng. 

Anmeld

24. februar 2013

Benjamins'mor

Når vi har spist skyller vi af og sætter i opvaskeren.
Så hygger vi os og leger med vores søn. Ser lidt tv. Rydder op. Får gjort rent.

Vores søn sover først et sted mellem 21-23. Så der er fuld knald på om aftenen. Han kan ikke sove før fordi dagplejen lader ham sove for længe.

Anmeld

24. februar 2013

Miss Kat

- Ser en film eller serie.

- Surfer online (masser af Baby.dk!)     og chatter med venner.

- Roder med kreative ting, hvilket kan være alt mellem himmel og jord.

- Redigerer mine billeder.

- Arbejder på diverse projekter.

Hvis du gerne vil inspireres til at være kreativ, men ikke gider sy, strikke eller hækle (de ting holder jeg mig også fra), er der en masse andre muligheder. F.eks. kan man lave sjove ting i Hama perler eller lege med Photopearls (også plastikperler, men hvor du kan lave billeder ud fra dine fotografier). Du kan kaste dig over scrapbooking, hvor du forener fotoalbums med at klippe-klistre. Du kan evt. kaste dig over at male eller lege med decoupage. - Bare nogle enkelte forslag, men du kan Google dig til meget mere inspiration! Det, jeg nyder, ved at være kreativ, er at det er god tidsfordriv og man ender med at sidde med et produkt, som faktisk kan bruges til noget, i stedet for at tiden bare er "spildt" online eller foran tossekassen.

Anmeld

24. februar 2013

maryjane

Puh... Ikke så meget . Vasker tøj, ser tv, ser serier, ser film... Surfer på nettet... 

Anmeld

24. februar 2013

AnnaK89

Jeg har tænkt mig, at begynde at være kreativ.
Jeg vil til at sy et patchwork tæppe i hånden. Tænker ungerne skal have et hver som sengetæppe og så et stort lækkert et til sofaen
Der må da være til et par dages arbejde

Når jeg ikke spiller kreativ ser jeg ofte tv, sidder med computeren, plejer mig selv og nogle gange lægger jeg mig i seng når børnene er puttet

Anmeld

25. februar 2013

Carina:-)

Arbejder for det meste ,med overspringshandlinger til Baby.dk og Jubii.

Men ellers så læser jeg ,chatter og ser tv(ikke specielt ophidsende,men det er hvad der er overskud til efter en lang dag)

Anmeld

25. februar 2013

TeamRocket

Vi hygger, snakker, går i bad, ser tv, driller hinanden og ligger i sengen i flere timer og har sex og snakker, ind imellem ser jeg tøsefilm og han spiller computer. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.