Hvad laver I om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.078 visninger
21 svar
3 synes godt om
24. februar 2013

Victoria2013

Jeg syntes virkelig tit jeg sidder og keder mig om aftenen. Dagene går som regel fint nok, der kan jeg nok få tiden til at gå (er ledig), men om aftenen keeeeeder jeg mig bare...

Kæresten går på arbejde til hverdag og når han kommer hjem, så laver vi mad/spiser og ser som regel et afsnit af en tv-serie vi følger med i sammen. Men så er han jo inde ved sin computer igen og sidder og spiller og jeg sidder her og bare keder mig  og sådan er det også i weekenderne, også selvom han ikke arbejder dér jo... 

Der er jo ikke altid noget interessant i fjernsynet jeg gider se og ingenting der skal laves i hjemmet (det når man jo om dagen) og det er ikke altid jeg kan tage mig sammen til at læse en bog om aftenen. Og jeg gider heller ikke spille computerspil. Men hvad pokker skal man så lave? Hvad laver I om aftenen, hvad får I tiden til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

lycly

Efter aftensmaden og putning af min datter så ligger kæresten og jeg og ser tv-serier på netflix. Lige i øjeblikket ser vi the 4400 Jeg er så heldig at min kæreste har sin computer sat til fjernsynet så selvom han spiller computer så sidder vi sammen i stuen. Så sidder jeg enten ved min bærbare eller læser. Men det er meget sjældent han spiller computer når jeg er hjemme, vi ser oftest tv sammen eller også går i tidligt i seng (men sover ikke nødvendigvis )

Anmeld

24. februar 2013

Mum33

Vi er så trætte når dagen er gået med 2 børn, job, osv., så vi går omkuld på sofaen sammen. Totalt hygge og lidt tid til "bare os" uden børn.

Anmeld

24. februar 2013

Dinsen

Hva med noget kreativt??? 

Anmeld

24. februar 2013

Victoria2013

Dinsen skriver:

Hva med noget kreativt??? 

Nogle forslag? 

Sy/strikke/hækle ting interesserer mig desværre ikke rigtig, har aldrig gjort det...

Anmeld

24. februar 2013

banana3

LuLy skriver:

Efter aftensmaden og putning af min datter så ligger kæresten og jeg og ser tv-serier på netflix. Lige i øjeblikket ser vi the 4400 Jeg er så heldig at min kæreste har sin computer sat til fjernsynet så selvom han spiller computer så sidder vi sammen i stuen. Så sidder jeg enten ved min bærbare eller læser. Men det er meget sjældent han spiller computer når jeg er hjemme, vi ser oftest tv sammen eller også går i tidligt i seng (men sover ikke nødvendigvis )

UHHH - den er SÅ god! Den ser vi også herhjemme

Anmeld

24. februar 2013

Laulund87

Nyder stilheden

Chatter på facebook med veninder

Sidder herinde

Kigger tv eller Netflix

Laver noget kreativt, scrap eller broderi

Anmeld

24. februar 2013

Trinebaby

Du kunne lave 3D kort det rigtig hyggeligt 

Anmeld

24. februar 2013

morethanperfect

Om aftenen er den eneste tid jeg har for mig selv i løbet af dagen , så for det meste sidder jeg foran computeren og slapper af .. Det er min måde at slappe af på

Når vi har lavet mad , puttet begge unger , er vi død trætte , og Daniel går altid i seng efter ungerne er puttet , og så sidder jeg bare her ..

Anmeld

24. februar 2013

lycly

banana3 skriver:

UHHH - den er SÅ god! Den ser vi også herhjemme

Den er nemlig super god! Har aldrig hørt om den før netflix Inden vi startede på den, så vi hele prison break, det har vi også brugt mange aftener på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.