Det er simpelthen så frustrende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

majba

blankholm skriver:

Det med B hedder bio strath hehe  og det har hjulpet på min evige syge søn herhjemme 

Mange tak! :-)

Har godt nok ikke selv børn, men har overvejede det til mig selv den vinter jeg selv tog alt til mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Jibbe

God bedring til hende.
Herhjemme er vi også trætte af sygdom, Toke har haft 2 x lungebetændelse, omgangssyge, tandfrembrud og vi kører nu på 3 MØB siden november.
Frej har også haft omhangssyge, feber og forstoppelse.

Så kom sommer og sol!

Anmeld

25. februar 2013

lineog4

Vil bare lige sige i år vært været særdeles slem, der er har kørt 3 vårs rundt og især en af dem har været svær at komme af med, børn er i skolen kommet tilbage efter en uge hjemme, været i skole et par dage og ligget igen en uge. 

God bedring til hende, synes vi her hjemme har været syge på skift siden jul

Anmeld

25. februar 2013

BABYPIGEnr4

michelledam skriver:

Hej piger.
Ja isabella har jo lige været syg i 14 dage og så holdte vi hende hjemme en uge ekstra for at hun kunne få immunforsvaret op igen.

Hun kom så i vs i sidste uge. Og allerede torsdag startede snotten og hosten igen. Og nu har hun 38,8 i feber synes simpelthen det er så frustrende at hun allerede er syg igen.

Nu må der godt snart komme noget sol og noget varme.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her nok bare lige brokke mig lidt. for jeg synes det er så synd for hende hun skal være syg hele tiden

Jeg har hørt at denne vinter har været rigtig strid og det har vi også mærket her i dagpleje. Jeg startede op i sept. sidste år. De fire børn jeg har, har alle haft diarre og opkastninger. Herefter har de alle haft svær forkølelse, hvor de har haft det rigtig dårligt. To af dem har haft influenza. Og det er fra okt-febr. Det skulle være fordi vinteren var så mild til at starte med, så florerer virus og smitter lettere.

Så jeg føler med dig. Det er ikke nemt at have små syge børn. De første 2-3 år er stride. Værst i vuggestue pga de mange børn.

Kram Helle

Helles økologiske dagpleje

http://www.slangerupdagpleje.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.