Det er simpelthen så frustrende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.265 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

Mother-love

Hej piger.
Ja isabella har jo lige været syg i 14 dage og så holdte vi hende hjemme en uge ekstra for at hun kunne få immunforsvaret op igen.

Hun kom så i vs i sidste uge. Og allerede torsdag startede snotten og hosten igen. Og nu har hun 38,8 i feber synes simpelthen det er så frustrende at hun allerede er syg igen.

Nu må der godt snart komme noget sol og noget varme.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her nok bare lige brokke mig lidt. for jeg synes det er så synd for hende hun skal være syg hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

kekp

michelledam skriver:

Hej piger.
Ja isabella har jo lige været syg i 14 dage og så holdte vi hende hjemme en uge ekstra for at hun kunne få immunforsvaret op igen.

Hun kom så i vs i sidste uge. Og allerede torsdag startede snotten og hosten igen. Og nu har hun 38,8 i feber synes simpelthen det er så frustrende at hun allerede er syg igen.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her nok bare lige brokke mig lidt. for jeg synes det er så synd for hende hun skal være syg hele tiden

Forstår hvad du mener. Herhjemme har Elias været forkølet i snart 5 mdr. Nogle dage "bare" snot og andre dage snot, hoste, feber osv. Ørene driller også og han har fået lagt dræn to gange. 

Idag har han ikke villet spise - 1/2 figenstang og lidt rosiner er hvad det er blevet til og en enkel gang opkast 

Sommer og sol må meget gerne være på vej, det er så synd for de små. 

God bedring med hende

Anmeld

24. februar 2013

Mother-love

Mange tak. Rigtig god bedring med din søn også

Anmeld

24. februar 2013

bøllen

michelledam skriver:

Hej piger.

Åh nej da, rigtig god bedring

Det er bare ikke sjovt med alt den sygdom, håber det bliver en hurtig omgang

Anmeld

24. februar 2013

Mother-love

Ja det håber jeg godtnok også. For jeg gider virkelig ikke mere sygdom nu

Anmeld

24. februar 2013

majba

michelledam skriver:

Hej piger.

Det er så synd for de små pus! 
Har du overvejet det der naturmiddel man kan få i Matas, det begynder med B(kan selvfølgelig ikke huske det nu) eller  Echinaforce fra A. Voge som kan tage forkølels i opløb

Ellers så uld og god håndhygiejne, det okay at være hysteriske!
Bare råd, ved selvfølgelig ikke om i allerede anvender flere af disse ting. 

Anmeld

24. februar 2013

Mother-love

majba skriver:

Har du overvejet det der naturmiddel man kan få i Matas, det begynder med B(kan selvfølgelig ikke huske det nu) eller  Echinaforce fra A. Voge som kan tage forkølels i opløb

Vi har prøvet de der naturlægemidler. Og vi er meget opmærksom på hygiene og ja vi bruger også uld
Det er simpelthen belastende. Og som lægen har sagt der er ikke andet end at vente til sommer. Og nej det er der vel ikke. Men synes sgu ike ligefrem udsigterne for sommer og sol er lige om hjørnet

Anmeld

24. februar 2013

majba

michelledam skriver:

Vi har prøvet de der naturlægemidler. Og vi er meget opmærksom på hygiene og ja vi bruger også uld
Det er simpelthen belastende. Og som lægen har sagt der er ikke andet end at vente til sommer. Og nej det er der vel ikke. Men synes sgu ike ligefrem udsigterne for sommer og sol er lige om hjørnet

Så har i jo gjort alt det "rigtige" 
Hvor er det bare øv! Håber snart det bliver bedre!

Anmeld

24. februar 2013

majba

michelledam skriver:

Så har i jo gjort alt det "rigtige" 
Hvor er det bare øv! Håber snart det bliver bedre!

Anmeld

24. februar 2013

Misscbn

Det med B hedder bio strath hehe  og det har hjulpet på min evige syge søn herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.