Underlig henvendelse fra dba.dk (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

MorDk

AlberteSophie skriver:

Hvor pokker ved han fra i har børn? :s 

Det er sådan nogle ting der gør at man konstant og hele tiden skal træde varsomt på nettet ØV

Jeg havde bedt ham om stoppe med at skrive, blev han ved havde jeg 100% anmeldt det. 

Fordi han havde sagt han ville komme forbi kl.1900 og købe det min kæreste havde til salg og så skrev min kæreste at det var et dårligt tidspunkt da vi var ved at ligge børnene...

Han har sgu skrevet mange sms'er nu. Han har skrevet igen her til aften.  Han staver SÅ skidt og skriver meget underligt. Han vil mædes med min kæreste. (tror han er syg i roen) Men altså... han bliver ved. Har sagt til min kæreste at han skal skrive til ham at han melder ham til politiet hvis ikke han stopper. Men min kæreste mener det er bedst at ignorer ham. Han overvejede også at ringe ham op?!

Jeg synes det er SÅ belastende og kan ikke lade være med at tænke på hvad er det er for en syg person der sidder der... og skriver...?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

AlberteSophie

MorDk skriver:

Fordi han havde sagt han ville komme forbi kl.1900 og købe det min kæreste havde til salg og så skrev min kæreste at det var et dårligt tidspunkt da vi var ved at ligge børnene...

Han har sgu skrevet mange sms'er nu. Han har skrevet igen her til aften.  Han staver SÅ skidt og skriver meget underligt. Han vil mædes med min kæreste. (tror han er syg i roen) Men altså... han bliver ved. Har sagt til min kæreste at han skal skrive til ham at han melder ham til politiet hvis ikke han stopper. Men min kæreste mener det er bedst at ignorer ham. Han overvejede også at ringe ham op?!

Jeg synes det er SÅ belastende og kan ikke lade være med at tænke på hvad er det er for en syg person der sidder der... og skriver...?!

Jeg kan godt følge dig, og særligt hvis han kan spore numret til jers adresse. 

(Om det er for sjovt eller ej, så havde jeg meldt ham)

Kan godt følge din kæreste i han ikke vil melde, men altså hvis han aldrig stopper. 

Hvaf svare han siden han bliver ved?

Anmeld

26. februar 2013

Troldemommi

MorDk skriver:

Manden må virkelig have nogle adfærdsmæssige problemer, jeg syntes bare i skal ignorere ham og hvis han fortsætter så meld ham, ved han hvor i bor?

Monica

Anmeld

26. februar 2013

FruK

Sikke en syg stodder. 

Jeg ville klart lade være med at svare. Så længe det er en reaktion, bliver sådan en bare ved. Evt. skrive at I kontakter politiet - kun hvis I gør alvor af det - og så ignorere ham fuldstændig derefter.

Anmeld

26. februar 2013

MorDk

Monica P skriver:

Manden må virkelig have nogle adfærdsmæssige problemer, jeg syntes bare i skal ignorere ham og hvis han fortsætter så meld ham, ved han hvor i bor?

Monica

Nej det tror jeg ikke... det håber jeg ikke

Anmeld

26. februar 2013

isabellasmor

MorDk skriver:

Igår skrev ham den "mærkelige" igen...

https://www.baby.dk/debat/209569pi1/ordet-er-frit/underlig-henvendelse-fra-dba-dk.aspx

Han spurgte om min kæreste ikke kunne få ungerne passet så han kunne tage hjem til ham og hygge? (skrevet med stavefejl) Han spurgte om hans forældre ikke kunne passe børnene...

Min kæreste har ikke svaret ham men vi har nu fundet hans Twitterprofil og JESUS han ser weird ud! 

Nogle gode råd? Eller skal vi bare ignorer det fuldstændigt?

Jeg ville nok melde det for en sikkerhedsskyld.. han lyder psykisk syg 

Anmeld

26. februar 2013

MorDk

isabellasmor skriver:

Jeg ville nok melde det for en sikkerhedsskyld.. han lyder psykisk syg 

Ja men min kæreste vil ikke rigtig gøre noget...?

Anmeld

26. februar 2013

isabellasmor

MorDk skriver:

Ja men min kæreste vil ikke rigtig gøre noget...?

Hmm... synes du skal sige du faktisk er lidt utryg, tænk hvis han "kender" jer og jeres børn? Uhh man får helt lyst til at slette sin dba profil 

Anmeld

26. februar 2013

Monski

Jeg synes i skal melde ham.
Ville personlig selv mene det er gået langt over grænsen for hvad der bare skal ignoreres, især mht jeres børn, det er da virkelig ubehageligt
Håber det stopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.