Underlig henvendelse fra dba.dk (update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
18 svar
10 synes godt om
24. februar 2013

MorDk

Igår skrev ham den "mærkelige" igen...

https://www.baby.dk/debat/209569pi1/ordet-er-frit/underlig-henvendelse-fra-dba-dk.aspx

Han spurgte om min kæreste ikke kunne få ungerne passet så han kunne tage hjem til ham og hygge? (skrevet med stavefejl) Han spurgte om hans forældre ikke kunne passe børnene...

Min kæreste har ikke svaret ham men vi har nu fundet hans Twitterprofil og JESUS han ser weird ud! 

Nogle gode råd? Eller skal vi bare ignorer det fuldstændigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

L&V

MorDk skriver:

https://www.baby.dk/debat/209569pi1/ordet-er-frit/underlig-henvendelse-fra-dba-dk.aspx

Han spurgte om min kæreste ikke kunne få ungerne passet så han kunne tage hjem til ham og hygge? (skrevet med stavefejl) Han spurgte om hans forældre ikke kunne passe børnene...

Min kæreste har ikke svaret ham men vi har nu fundet hans Twitterprofil og JESUS han ser weird ud! 

Ignorer ham og hvis det fortsætter så politi anmeld det (gem sms'erne)

Anmeld

24. februar 2013

tarkoflen

Ignorer ham! Han vil have opmærksomhed og intet andet! Hvis han begynder at opsøge jer yderligere vil jeg skrive til ham, at han bliver politianmeldt, mon ikke han så stopper, og hvis ikke, så må l gøre alvor af truslen!

Der findes desværre mange mærkelige mennesker derude, der trænger til opmærksomhed!

Anmeld

24. februar 2013

Asta&Alfred

MorDk skriver:

Det er super skræmmende når man få sådan nogle henvendelser. Min far prøvede på et tidspunkt noget ligenden men bare på sms.

Jeg synes i skal ignorere hans henvendelser og kontakte DBA, så de kan slette hans profil. 

Anmeld

24. februar 2013

bøllen

MorDk skriver:

Jeg har ikke læst dit første indlæg.. Jeg har hemligt nr grundet misbrug på nettet. Blev lagt ud på kontaktsider.

ved godt det ikke er helt det samme, men jeg skiftede nummer og fik hemligt . Udlevere aldrig mit nr til nogen jeg ikke kender . Heller ikke dvs salgssteder.

jeg meldte det til politiet og de tog det faktisk seriøst ( hvilket jeg ikke troede ) de fandt dog ikke ud af hvem det var. Men følte mig taget seriøst.

overvej om jeres nr skal ligge på dvs sider, da det desværre ofte sker.

Anmeld

24. februar 2013

MorDk

Det er kun min kærestes nummer der vidst stod der... mit gør ikke. Men jeg skriver PB derinde og så udveksler numre eller mails.

Anmeld

24. februar 2013

MorDk

Asta&Alfred skriver:

Det er super skræmmende når man få sådan nogle henvendelser. Min far prøvede på et tidspunkt noget ligenden men bare på sms.

Jeg synes i skal ignorere hans henvendelser og kontakte DBA, så de kan slette hans profil. 

Jamen det er også på sms

Anmeld

24. februar 2013

MyLove E

Ih hold da op det lyder da som om de kunne få en SKØN date

Ej selvfølgelig skal i ignorere ham!!!!! Og så som de andre siger melde ham hvis han bliver ved!!!

Anmeld

24. februar 2013

Asta&Alfred

MorDk skriver:

Jamen det er også på sms

Hmm ja så er det ikke så nemt. Min far ignorerede og slettede bare sms´erne og så gik i sig selv igen efter lidt tid. Men dermed ikke sagt at det ikke er ubegaheligt:-(

Anmeld

25. februar 2013

AlberteSophie

Hvor pokker ved han fra i har børn? :s 

Det er sådan nogle ting der gør at man konstant og hele tiden skal træde varsomt på nettet ØV

Jeg havde bedt ham om stoppe med at skrive, blev han ved havde jeg 100% anmeldt det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.