Køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

futte89

Er ikke lige så kendt på denne side, så undskyld hvis det har været oppe før...

Men er lidt i tvivl om jeg skal have kønnet af vide eller om det skal komme som en overraskelse...

Hvad gjorde i og fortrød i evt.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Pige2009

Jeg vil ikke vide kønnet, hvis jeg kan undgå det, da det er et af de eneste punkter i livet, man ikke selv er herre over...  Nogle mener at det er praktisk at vide det mht. tøj og andre indkøb, men intet er jo 100% sikkert.

Anmeld

20. juni 2009

Leneur

Jeg fik kønnet at vide fordi jeg er alt for nysgerrig til at skulle vente graviditeten ud. Synes også det er dejligt at vide, så man kan få nogle praktiske ting ang. tøj og sådan på plads inden jeg skal føde. Vi herinde kan jo hverken vælge fra eller til, da det helt og holdent er din egen beslutning.
By the way, så vidste min mor og ene søster det blev en pige endnu inden jeg havde fortalt jeg var gravid og scanningen viste at de har ret..... ;-)
Held og lykke med din beslutning.
Knus

Anmeld

20. juni 2009

TbCp

Vi fik kønnet at vide. Det havde intet at gøre med at det var praktisk det var kun fordi vi begge var virkelig nysgerrige! Det var dog først ved en scannning omkring uge 32 at de kunne se kønnet så vi havde egentlig regnet med vi måtte vente til fødslen

Jeg fortrød det absolut ikke, der er jo meget mere i det, ved en fødsel, en blot at se kønnet. Hvordan barnet ser ud, hvem det ligner, hvilken hårfarve osv. var mindst en ligeså stor oplevelse

Anmeld

20. juni 2009

Klitgaard

Første gang ville vi ikke vide det,men anden og tredje gang vidste vi godt hvad vi fik,men det blev det bestemt ikke mindre spændende af.

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

Vi gjorde ikke noget for at vide det...første gang gættede de på begge køn og en dreng fik jeg,,ved nummer to var der intet at se ved de skanninger vii fik, jeg købte dog ikke en 3d. Synes det er sjovest det er en overraskelse....sidste gang var der ingen mulighed for vi ikke kunne se det...han strittede med det hele lige op i skærmen...den skanning købte jeg fordi sygehuset frygtede han fejlede noget.
Knus Eva...

Anmeld

20. juni 2009

futte89

Tak for alle jeres svar

Tror også jeg lader det være en overraskelse... føler det ligesom jul/fødselsdag hvor man ikke ved hvad der er i gaven

(Er en omvandrende gave hihi)

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Jeg ku' se kønnet første gang da jeg var i uge 20 og blev scannet ..

Så var mig og kæresten op igen og så ham igen , og uden tvivl så vi hans poser tydligere ..

Anmeld

20. juni 2009

Harfeletten

Jeg har sagt til mig selv, siden jeg var lille bitte pige, at jeg bare IKKE ville have kønnet af vide, men da jeg så alligevel lå der, i midt februar måned ja, så var jeg sgu alligevel for nysgerrig

Anmeld

20. juni 2009

Stumpen

Vi har begge gange ikke vidst hvilket køn jeg ventede/venter.. Vi har simpelthen ikke haft lyst til at vide det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.