kan vi det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Jeg startede på udannelse her i februar måned så pengene er små. Vi har tre børn og eget hus så der rigeligt med dagligdagsudgifter, men økonomien hænger sammen trods uddannelsen.
Til vinter har vi kobberbryllup og jeg ville så gerne fejre det, men pga økonomien bliver det svært.

Jeg overvejer at holde en formiddagsfest hvor vi laver brunch for venner, kolleger, naboer, familie osv. Her sørger vi for alt mad mm.
Dertil vil jeg holde aftenfest for familien hvor vi ønsker os at folk selv tager noget mad med til en fælles buffet i stedet for gaver.

Hvad ville du sige til sådan en invitation? både som familie og som ven?

Jeg synes I sakl gøre det som I føler er det rigtige og ikke tænke på hvad ander normalt gør. Det vigtigst er da at fejre det med jeres venner og familie, hvis alternativet er at I ikke holder en fedt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Svenne

Anonym skriver:

Jeg startede på udannelse her i februar måned så pengene er små. Vi har tre børn og eget hus så der rigeligt med dagligdagsudgifter, men økonomien hænger sammen trods uddannelsen.
Til vinter har vi kobberbryllup og jeg ville så gerne fejre det, men pga økonomien bliver det svært.

Jeg overvejer at holde en formiddagsfest hvor vi laver brunch for venner, kolleger, naboer, familie osv. Her sørger vi for alt mad mm.
Dertil vil jeg holde aftenfest for familien hvor vi ønsker os at folk selv tager noget mad med til en fælles buffet i stedet for gaver.

Hvad ville du sige til sådan en invitation? både som familie og som ven?

Det kan man helt sikkert!
Min familie ville hvert fald synes det var helt fint! Og festen bliver jo lige så hyggelig uanset hvem der har lavet maden.

Anmeld

24. februar 2013

Lullaby

Anonym skriver:

mdtog alle jeres gæster ideen pænt?

Ork ja.  Dog vil jeg lige indskyde, at jeg synes det er en god ide at man lige nævner hvor mange det skal være til. Vi gjorde det, at vi sagde at maden skulle passe med så mange man kom. S¨å hvis man kom 4 skulle der være mad til 4. Men ikke hvad man skulle tage med. Det ville jeg ikke synes om. Jeg ville brokke mig.  Og selvom vi intet krav havde til hvad, var der mere end nok og meget forskelligt

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Ork ja.  Dog vil jeg lige indskyde, at jeg synes det er en god ide at man lige nævner hvor mange det skal være til. Vi gjorde det, at vi sagde at maden skulle passe med så mange man kom. S¨å hvis man kom 4 skulle der være mad til 4. Men ikke hvad man skulle tage med. Det ville jeg ikke synes om. Jeg ville brokke mig.  Og selvom vi intet krav havde til hvad, var der mere end nok og meget forskelligt

tak. Det vil jeghave i tankerne

Anmeld

25. februar 2013

Muffinmus

Klart en god idé:-) folk kommer da gerne med en bid mad til en fest:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.