Så fik jeg besøg:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

come2

Fruskruk200 skriver:

Okay, har jeg godt nok læst. Hvor mange gange har du fået inden den var regelmæssig? 

Jeg var afsted ca 6 gange, og fik nogle dråber af zoneterapeuten der skulle hjælpe mens på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

pcoramt

Fruskruk200 skriver:

Hvad er pco, og hvordan finder jeg ud af om jeg har det? 

du går til din læge og fortæller om din cyklus og siger at du måske tror du har pco. så tager de nogle blodprøver hvor de bla. måler hvor meget testostoron du danner.. efter det vil du blive sendt til en scanning hvor de kan se hvordan dine æggestokke ser ud. min scanning vise en masse små "knopper" på æggestokkende eller æggeblærer. og det heder så pco og gør at man måske ikke fårsin mens. og slet ingen ægløsning. (du kan ikke bruge æl-teste, da pco piger ofte tester falsk positiv, så det er spild af penge)

prøv at google pco, så kan du læse lidt mere om det, jeg kan ikke huske alle detaljer mere

Anmeld

24. februar 2013

Alberte&Mor <3

pcoramt skriver:

du går til din læge og fortæller om din cyklus og siger at du måske tror du har pco. så tager de nogle blodprøver hvor de bla. måler hvor meget testostoron du danner.. efter det vil du blive sendt til en scanning hvor de kan se hvordan dine æggestokke ser ud. min scanning vise en masse små "knopper" på æggestokkende eller æggeblærer. og det heder så pco og gør at man måske ikke fårsin mens. og slet ingen ægløsning. (du kan ikke bruge æl-teste, da pco piger ofte tester falsk positiv, så det er spild af penge)

prøv at google pco, så kan du læse lidt mere om det, jeg kan ikke huske alle detaljer mere

Okay, men man ka da godt ha en lang cyklus uden at ha pco kan man ikk? Den har jo været regelmæssig indtil min sa. 

Anmeld

25. februar 2013

pcoramt

Fruskruk200 skriver:

Okay, men man ka da godt ha en lang cyklus uden at ha pco kan man ikk? Den har jo været regelmæssig indtil min sa. 

Jo det kan man godt men det kan også komme fra den ene dag til den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.