Så fik jeg besøg:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
13 svar
2 synes godt om
24. februar 2013

Alberte&Mor <3

Så kom tante rød- på cd 50.. Hmm, det er sku forvirrende med den cyklus- så nu prøver jeg med æltest, så jeg kan få en ide om hvornår æl ligger.. Andre med så lang cyklus? Puuh, efter mine beregninger får jeg først mens igen engang i april- så det vil være sidste chance for en 2013 baby til mig!! er der ikk nogen med en go portion tålmodighed jeg kan låne af?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Christina :-)

Fruskruk200 skriver:

Så kom tante rød- på cd 50.. Hmm, det er sku forvirrende med den cyklus- så nu prøver jeg med æltest, så jeg kan få en ide om hvornår æl ligger.. Andre med så lang cyklus? Puuh, efter mine beregninger får jeg først mens igen engang i april- så det vil være sidste chance for en 2013 baby til mig!! er der ikk nogen med en go portion tålmodighed jeg kan låne af?? 

Vil bare sige jeg håber det lykkes :-)

Anmeld

24. februar 2013

come2

Fruskruk200 skriver:

Øv hvor træls med sådan en lang cyklus

Er du blevet undersøgt før?

Anmeld

24. februar 2013

pcoramt

Fruskruk200 skriver:

Jeg synes du skal blive undersøgt, evt for pco.. held og lykke med projektet

Anmeld

24. februar 2013

Alberte&Mor <3

pcoramt skriver:

Jeg synes du skal blive undersøgt, evt for pco.. held og lykke med projektet

Hvad er pco, og hvordan finder jeg ud af om jeg har det? 

Anmeld

24. februar 2013

Alberte&Mor <3

come2 skriver:

Øv hvor træls med sådan en lang cyklus

Er du blevet undersøgt før?

Nej det er jeg ikk. Jeg havde før min sa en cyklus på 35, og de sidste to gange har den lagt omkring 50 dage! Jeg vil prøve at købe æl test og se om jeg kan finde min ægløsning efter endt mens;/ Jeg har 11 teste liggende, hvor mange ska jeg ca bruge med så lang en cyklus tror i? 

Anmeld

24. februar 2013

come2

Fruskruk200 skriver:

Nej det er jeg ikk. Jeg havde før min sa en cyklus på 35, og de sidste to gange har den lagt omkring 50 dage! Jeg vil prøve at købe æl test og se om jeg kan finde min ægløsning efter endt mens;/ Jeg har 11 teste liggende, hvor mange ska jeg ca bruge med så lang en cyklus tror i? 

Det er svært at sige når din cyklus er så lang.

Hvis jeg var dig ville jeg nok starte med Æl teste fra dag 10 efter mens og så en hver dag indtil den er der. Hellere starte for tidligt, end for sent

kommer der slet ikke en streg nummer to de første dage, ville jeg nok springe en dag over bare for at spare lidt på teste.

Anmeld

24. februar 2013

Alberte&Mor <3

come2 skriver:

Det er svært at sige når din cyklus er så lang.

Hvis jeg var dig ville jeg nok starte med Æl teste fra dag 10 efter mens og så en hver dag indtil den er der. Hellere starte for tidligt, end for sent

kommer der slet ikke en streg nummer to de første dage, ville jeg nok springe en dag over bare for at spare lidt på teste.

Okay, jeg må ha fat i en dynge. Og bare for i det hele taget at se om jeg har æl!

Anmeld

24. februar 2013

come2

Fruskruk200 skriver:

Okay, jeg må ha fat i en dynge. Og bare for i det hele taget at se om jeg har æl!

Lige præcis.

Jeg håber det bedste for dig

Kan for resten anbefale zoneterapi. Min mens var udeblevet i et halvt år, og det gjorde underværker

Anmeld

24. februar 2013

Alberte&Mor <3

come2 skriver:

Lige præcis.

Jeg håber det bedste for dig

Kan for resten anbefale zoneterapi. Min mens var udeblevet i et halvt år, og det gjorde underværker

Okay, har jeg godt nok læst. Hvor mange gange har du fået inden den var regelmæssig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.