Janne T. skriver:
Ej hvor spændende! Vil du så også prøve ikke at give ham den i morgen men i stedet for give ham noget andet at sove på? Jeg tror nemlig også at det nogen gange er et spørgsmål om, at de lige skal være fyldt HELT op inden sengetid, så går det meget bedre 
Men hold nu op, kl 5 er også sygt tidligt
Måske du er heldig han sover længere i morgen nu på fuld mave. De sidste dage har jeg måtte vække Rose kvart over syv, total luksus
men hun sover så heller ikke mere end max 1½ time til middag 
Absolut, det vil jeg helt sikkert forsøge mig med igen i morgen, især hvis han sover godt i nat og måske lidt længere til morgen og ja hvis han spiser ligeså godt til af "aften desserten" i morgen, så er der jo ingen grund til den flaske altså, så har han nok et behov for at få noget lidt tungere i maven til at sove på.. 
Det tror jeg helt sikkert også og det er selvfølgelig ikke sikkert det bliver ved med at være sådan, men lige nu er han i rivende udvikling og har åbenbart brug for en del mere mad og hvis det kan blive vejen ud af flasken, så kunne det jo være fedt.. 
Hehe ja, jeg har også meeget svært ved at vænne mig til det, så jeg håber bestemt også han kan sove lidt længere i morgen..
Især her nu hvor jeg er gravid igen er det bare SÅ svært at undvære de ekstra timer om morgenen(jeg priser mig lykkelig for at jeg møder sent på studiet så jeg kan nå en lille lur efter Frej er afleveret i dp
)..
UUH jeg ville give min højre arm for at sove til kl. 7 hehe!! 

Anmeld