Føler han ikk er forelsket længer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå du gør det ville også gøre mig ked af det hvis min kæreste heller ville være sammen med sine venner ind mig,,,

men syntes du skal få en god snak med din læge omkring en psykolog det kan hjælpe dig rigtigt meget omkring dine følelser og engang i mellem få din kæreste med til samtalerne så han evt kan forstå hvordan du har det og han måske beder kan mærke du virkelig gerne vil ænder dig 

Men hver gang jeg har bedt ham om at få hjælp hos terapi eller psykolog . Bliver han sur og vil ikke blande andre udefra i vores forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Men hver gang jeg har bedt ham om at få hjælp hos terapi eller psykolog . Bliver han sur og vil ikke blande andre udefra i vores forhold

også der for jeg syntes du skal starte og når du har gået der i et stykke tid så sig til ham kort og godt du ønsker at få ham med og sig han skal gøre det for din skyld

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

også der for jeg syntes du skal starte og når du har gået der i et stykke tid så sig til ham kort og godt du ønsker at få ham med og sig han skal gøre det for din skyld

Ja men tro mig det vil han ikk . Tror han er bange for nogen måske opdagere han også har et problem

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja men tro mig det vil han ikk . Tror han er bange for nogen måske opdagere han også har et problem

Syntes i skal få snakket det igennem for i kan jo ikke leve på den måde... og alle har jo et eller andet.....

for lige meget hvad dræner det jeres forhold fra begge sider...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.