Føler han ikk er forelsket længer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
13 svar
2 synes godt om
23. februar 2013

Anonym trådstarter

Vi har været gift i 6 år nu og har en søn sammen.

I starten var han meget forelsket og gjorde alt for mig. Ville altid sidde tæt på mig når vi var besøg hos nogen . Han savnede mig hurtigere og gjorde alt for mig for at få mig til at smile igen .

Men efter så mange år føler jeg at han ikke er forelsket som før

Jeg føler han er træt af mig og mine skænderier

Han har vist fundet ud af at jeg er ikke rar at leve med . Jeg har en hård fortid og derfor bliver jeg ofte sur over ingenting og bliver hurtig misundelig da jeg har haft en far som var min mor utro når som helst

Føler jeg ødelægger ham og han er ved at være træt af mig .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

B&J

Jeg tænker lidt på om i ikke skal snakke om det ??? han skal være åben omkring de ting han er ked af og omvendt, det med du hurtig bliver sur det er jo noget du skal arbejde med, det gjorde jeg også engang men har arbejdet rigtigt meget med det, for det er ikke anderes skyld jeg blev så sur havde virkelig en kort lunte....

vi har snart været sammen i 5år her hjemme vi er heller ikke ny forelsket vi kan sagtens skændes og være uenige, men vi elsker hinanden kysser hinanden godnat nok mere af vane, men ind i mellem sender vi sms til henden for lige at minde hinaden på vi er der for hinanden osv...

Anmeld

23. februar 2013

Jupiter

Anonym skriver:

Vi har været gift i 6 år nu og har en søn sammen.

I starten var han meget forelsket og gjorde alt for mig. Ville altid sidde tæt på mig når vi var besøg hos nogen . Han savnede mig hurtigere og gjorde alt for mig for at få mig til at smile igen .

Men efter så mange år føler jeg at han ikke er forelsket som før

Jeg føler han er træt af mig og mine skænderier

Han har vist fundet ud af at jeg er ikke rar at leve med . Jeg har en hård fortid og derfor bliver jeg ofte sur over ingenting og bliver hurtig misundelig da jeg har haft en far som var min mor utro når som helst

Føler jeg ødelægger ham og han er ved at være træt af mig .

Men så nytter det jo ikke noget at du skriver det her - så skal du jo tale med manden.

Der kan jo i virkeligheden sagtens være forskel på hvad du føler og hvad han tænker.

Det kan være du overdriver helt vildt og bliver lettet når i har talt sammen - det kan også være han bekræfter dig i din mistanke.

Men uanset hvad, så hjælper du ikke dig selv ved blot at gå og holde alle tankerne og følelserne for dig selv.

Held og lykke, jeg håber i finder en god løsning for jer begge

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg tænker lidt på om i ikke skal snakke om det ??? han skal være åben omkring de ting han er ked af og omvendt, det med du hurtig bliver sur det er jo noget du skal arbejde med, det gjorde jeg også engang men har arbejdet rigtigt meget med det, for det er ikke anderes skyld jeg blev så sur havde virkelig en kort lunte....

vi har snart været sammen i 5år her hjemme vi er heller ikke ny forelsket vi kan sagtens skændes og være uenige, men vi elsker hinanden kysser hinanden godnat nok mere af vane, men ind i mellem sender vi sms til henden for lige at minde hinaden på vi er der for hinanden osv...

Hvordan ændrede du dig ?

Jeg ved ikke hvad jeg skal gør, for at ændre mig til et positivt menneske. Føler jeg er negativ hele tiden og bliver hurtig sur

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Hvordan ændrede du dig ?

Jeg ved ikke hvad jeg skal gør, for at ændre mig til et positivt menneske. Føler jeg er negativ hele tiden og bliver hurtig sur

har du nogle problemer du slosser med siden du skriver du tit er negativ og sur...

jamen der var en der sagde til mig på min ungdomsskole hvorfor er du altid så sur? vil du leve som en sur person resten af dit liv så det ikke kun går ud over dig nej det er alle det går ud over... hold op det gav mig et skub bag i, men har også haft en træls barndom som gjorde jeg var sur og trist da jeg blev 18år kom væk fra det hele tænkte jeg mere og mere over den sætning, og ja jeg besluttede fra dag 1 af jeg skulle ænder mig....

jeg begynde at tælle til 10 når jeg viste lige om lidt går det galt, hvis min x sagde noget der pissede mig af dengang sagde jeg lige nu er jeg sur jeg skal lige have ro på igen så kan vi snakke om det for ikke at gå helt amok, nu er jeg en person med en kæmpe tålmodighed og elsker at grine vær glad smile

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

har du nogle problemer du slosser med siden du skriver du tit er negativ og sur...

jamen der var en der sagde til mig på min ungdomsskole hvorfor er du altid så sur? vil du leve som en sur person resten af dit liv så det ikke kun går ud over dig nej det er alle det går ud over... hold op det gav mig et skub bag i, men har også haft en træls barndom som gjorde jeg var sur og trist da jeg blev 18år kom væk fra det hele tænkte jeg mere og mere over den sætning, og ja jeg besluttede fra dag 1 af jeg skulle ænder mig....

jeg begynde at tælle til 10 når jeg viste lige om lidt går det galt, hvis min x sagde noget der pissede mig af dengang sagde jeg lige nu er jeg sur jeg skal lige have ro på igen så kan vi snakke om det for ikke at gå helt amok, nu er jeg en person med en kæmpe tålmodighed og elsker at grine vær glad smile

Ja men det er squ svært .

Har tit sagt til mig selv at jeg skal tælle til 10 men ka ikk når jeg bliver sur så glemmer jeg det.

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg er blevet misbrugt af min far da jeg var lille .

Og først nu som 26 årige er jeg kommet ud med det til min mand og familie .

Og i de her dage har jeg mange tanker og følelser i mig. Og skændes ofte med manden

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Jeg er blevet misbrugt af min far da jeg var lille .

Og først nu som 26 årige er jeg kommet ud med det til min mand og familie .

Og i de her dage har jeg mange tanker og følelser i mig. Og skændes ofte med manden

jeg syntes du skal få en psykolog for du må have så meget inde i og det er der for du bliver sur lige som mig dengang når kroppen ikke vil mere ja så er vi nogle sure nogle ja vi er.. og det er ikke så sjovt...

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg syntes du skal få en psykolog for du må have så meget inde i og det er der for du bliver sur lige som mig dengang når kroppen ikke vil mere ja så er vi nogle sure nogle ja vi er.. og det er ikke så sjovt...

Ja det tror jeg skal .

Især når min mand værdsætter sine venner højere end mig så bliver jeg meget ked sf og ekstra sur. Føler jeg ikk duer til noget .

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja det tror jeg skal .

Især når min mand værdsætter sine venner højere end mig så bliver jeg meget ked sf og ekstra sur. Føler jeg ikk duer til noget .

det kan jeg godt forstå du gør det ville også gøre mig ked af det hvis min kæreste heller ville være sammen med sine venner ind mig,,,

men syntes du skal få en god snak med din læge omkring en psykolog det kan hjælpe dig rigtigt meget omkring dine følelser og engang i mellem få din kæreste med til samtalerne så han evt kan forstå hvordan du har det og han måske beder kan mærke du virkelig gerne vil ænder dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.