For de lov?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
20 svar
18 synes godt om
23. februar 2013

MyLove E

Før jeres små hoveder lov til at hjælpe til og hvor meget.
Jeg mener selvfølgelige ikke at de har pligter, men mere fordi de syntes det er sjovt. Her hjemme er Elias med til at :

* Tømme opvaskemaskine

*Dække bord/ta ud

* Lave mad

*Fylde i vaskemaskinen

*Ligge vasketøj på plads

*Ligge vasketøj til vask

Ja og så er han selvfølgelig med til rydde sit legetøj op.

DET ER IKKE NOGET HAN SKAL, MEN NOGET HAN VIL OG FÅR DERFOR LOV:-):-):-)

Men får han lov til for meget han er 21mdr..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

ano14316

Tauf skriver:

Før jeres små hoveder lov til at hjælpe til og hvor meget.
Jeg mener selvfølgelige ikke at de har pligter, men mere fordi de syntes det er sjovt. Her hjemme er Elias med til at :

* Tømme opvaskemaskine

*Dække bord/ta ud

* Lave mad

*Fylde i vaskemaskinen

*Ligge vasketøj på plads

*Ligge vasketøj til vask

Ja og så er han selvfølgelig med til rydde sit legetøj op.

DET ER IKKE NOGET HAN SKAL, MEN NOGET HAN VIL OG FÅR DERFOR LOV:-):-):-)

Men får han lov til for meget han er 21mdr..?

Magnus får lov til nogenlunde det samme, ikke lige at lægge vasketøj sammen og på plads, for det kan han ikke.. 

Men han hjælper med at hænge det til tørre og ryste det inden det bliver hængt op. oheg gør et stort nummer ud af at sige tak for hjælpen og rose ham. 

men det er jo ikke noget han skal, kun hvis han har lyst..

Han er snart 18 mdr. 

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Daniel er også med til næsten alt hvis han har lyst, vaske tøjet trykke på kanppen til vaskemaskinen. når vi laver mad er han med han får en alm kniv så kan han også skære lidt men han kigger tit på mig og siger mor altså den virker ikke han er da ikke dum

han er også med til at bage og ligge tøj sammen osv hvad han ellers lige kan finde ud af....

idag da vi vaskede alt til sengene ja så var han med til at ligge lag på han lå sig under lagnet og sagde se nu er jeg væk sååå fint det er siger han så hihihhihihi

Anmeld

23. februar 2013

MyLove E

ano14316 skriver:

Magnus får lov til nogenlunde det samme, ikke lige at lægge vasketøj sammen og på plads, for det kan han ikke.. 

Men han hjælper med at hænge det til tørre og ryste det inden det bliver hængt op. oheg gør et stort nummer ud af at sige tak for hjælpen og rose ham. 

men det er jo ikke noget han skal, kun hvis han har lyst..

Han er snart 18 mdr. 

Ja det gør jeg også og siger han er dygtig:-)

Vi ligger tøjet sammen og så går han ind med det ved( og så ligger vi det sammen igen )

Anmeld

23. februar 2013

MyLove E

B&J skriver:

Daniel er også med til næsten alt hvis han har lyst, vaske tøjet trykke på kanppen til vaskemaskinen. når vi laver mad er han med han får en alm kniv så kan han også skære lidt men han kigger tit på mig og siger mor altså den virker ikke han er da ikke dum

han er også med til at bage og ligge tøj sammen osv hvad han ellers lige kan finde ud af....

idag da vi vaskede alt til sengene ja så var han med til at ligge lag på han lå sig under lagnet og sagde se nu er jeg væk sååå fint det er siger han så hihihhihihi

Nej man kan ikke snyde dem..

Elias får ikke kniv endnu. Men han putter kartofler i gryden eller grønsager i skålen når vi har skåret det:-):-) han er meget stolt:-):-)

IH hvor er han dygtig:-)

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Tauf skriver:

Nej man kan ikke snyde dem..

Elias får ikke kniv endnu. Men han putter kartofler i gryden eller grønsager i skålen når vi har skåret det:-):-) han er meget stolt:-):-)

IH hvor er han dygtig:-)

børn er super dygtige..... og daniel elsker at hjælpe til her hjemme.... og det skal han også have lov til når det er .... en dag jeg lavede pandekager hjalp han med at putte mel og æg og dvs i og han var så solt mig laver kager sagde han og smilte i hele hovede, og han rørte i skålen og rørte i skålen mens jeg putte dem på panden osv.. det var super hyggeligt

Anmeld

23. februar 2013

MyLove E

B&J skriver:

børn er super dygtige..... og daniel elsker at hjælpe til her hjemme.... og det skal han også have lov til når det er .... en dag jeg lavede pandekager hjalp han med at putte mel og æg og dvs i og han var så solt mig laver kager sagde han og smilte i hele hovede, og han rørte i skålen og rørte i skålen mens jeg putte dem på panden osv.. det var super hyggeligt

Sødt:-):-):-)
Nå jeg bage muffins er han altid med også. Så holder han ved elpiskerne og så sætter han hovedet ned til skålen og siger UhMmmm :-):-):-)
Kommer far forbi sætter Elias også et stort smil på for at vise hvor dygtig han er:-):-)

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Tauf skriver:

Sødt:-):-):-)
Nå jeg bage muffins er han altid med også. Så holder han ved elpiskerne og så sætter han hovedet ned til skålen og siger UhMmmm :-):-):-)
Kommer far forbi sætter Elias også et stort smil på for at vise hvor dygtig han er:-):-)

åhhh børn de er sååå dejlige bare et smil kan gøre hele dagen 1000 gange beder og de ved lige hvordan de skal gøre det

Anmeld

23. februar 2013

MyLove E

B&J skriver:

J

åhhh børn de er sååå dejlige bare et smil kan gøre hele dagen 1000 gange beder og de ved lige hvordan de skal gøre det

Ja.. Det er nogen gange skræmmende hvordan de kan læse en.
Jeg får jo tit sådan nogle pludselige små angst anfald hvor jeg bare bliver helt, ja det er svært at forklare. Men selvom jeg ikke græder men bare trækker mig tilbage så går der ikke længe får Elias kommer og knuser og kysser mig:-)

Anmeld

23. februar 2013

B&J

Tauf skriver:

Ja.. Det er nogen gange skræmmende hvordan de kan læse en.
Jeg får jo tit sådan nogle pludselige små angst anfald hvor jeg bare bliver helt, ja det er svært at forklare. Men selvom jeg ikke græder men bare trækker mig tilbage så går der ikke længe får Elias kommer og knuser og kysser mig:-)

nååå hvor er han bare super sød.... ja børn kan mærke og føle mange ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.