Hvem spurte problemer med MasterCard?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Ayasmor

Laulund87 skriver:

Vi stod inde i Bonnie, havde fået klippet kløer på kaninen, og kunne ikke betale.. Der kan man jo ikke lige sætte varen på hylden igen

Heldigvis har jeg arbejdet i Bonnie og min søster bor lige ved siden af, så måtte smutte derind og låne penge

Ej for filan... Det var skismer heldigt, at i lige kunne klare det på den måde. Jeg kunne heldigvis lade varene ligge, gå ud i bilen, hvor min kæreste heldigvis havde et dk-kort jeg kunne låne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Laulund87

Ayasmor skriver:

Ej for filan... Det var skismer heldigt, at i lige kunne klare det på den måde. Jeg kunne heldigvis lade varene ligge, gå ud i bilen, hvor min kæreste heldigvis havde et dk-kort jeg kunne låne.

Ja ellers havde jeg været på den

Min mand har lige fået løn i torsdags så vidste at der var penge på kortet.. Den skrev dog bare "fejl" Ihh hader sådan noget!

Anmeld

23. februar 2013

Ayasmor

Benjamins'mor skriver:

Stod i DSB kiosken og skulle til at købe en sandwich da dankort terminalen også sagde "beløb for højt" og det vidste jeg det ikke var. Var så flov.

Jeg blev også lidt flov, for hvad tænkte alle andre mon dog. Men samtidig var jeg også forvirret for jeg VIDSTE, at det overhovedet ikke var noget nær for højt

Anmeld

23. februar 2013

maryjane

Håber også det er begyndt at virke for vores kort også så, er pænt træt af at gå forgæves...

Anmeld

23. februar 2013

Ayasmor

Laulund87 skriver:

Ja ellers havde jeg været på den

Min mand har lige fået løn i torsdags så vidste at der var penge på kortet.. Den skrev dog bare "fejl" Ihh hader sådan noget!

Nej, man er bare så afhængig af, at det elektronik det funger

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Ayasmor skriver:

Jeg blev også lidt flov, for hvad tænkte alle andre mon dog. Men samtidig var jeg også forvirret for jeg VIDSTE, at det overhovedet ikke var noget nær for højt

Samme her.

Havde kun brugt 74 kr på togbilletterne derop.

Anmeld

23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Benjamins'mor skriver:

Puha, ja jeg var nærmest lykkelig da jeg læste på facebook at andre havde samme problemer.

Jeg troede virkeligt mit kort var blevet aflæst og min konto tømt. Der var jeg godtnok bange.

Stod i Viborg og kunne ikke komme hjem, kunne hverken hæve penge eller købe billet. Det var bare sur røv.

Ej det var da også helt vildt uheldigt! 

Ja ka godt forstå at det lige er det man tænker, når man ved der er penge på kontoen! Vh stine

Anmeld

23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Laulund87 skriver:

Vi stod inde i Bonnie, havde fået klippet kløer på kaninen, og kunne ikke betale.. Der kan man jo ikke lige sætte varen på hylden igen

Heldigvis har jeg arbejdet i Bonnie og min søster bor lige ved siden af, så måtte smutte derind og låne penge

Ej hvor uheldigt! De ville nok se lidt mærkelige ud, hvis du havde sagt du ville returnere varen  

Forresten rigtig fint billede på din profil! Vh stine

Anmeld

23. februar 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Ej hvor uheldigt! De ville nok se lidt mærkelige ud, hvis du havde sagt du ville returnere varen  

Forresten rigtig fint billede på din profil! Vh stine

Haha ja det kunne sikkert se skægt ud

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.