Hvem spurte problemer med MasterCard?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.990 visninger
18 svar
5 synes godt om
23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvem var det der lavde debatten tidliger om problemer med MasterCard? 

Ku nemlig lige læse inde på extrabladet, at  der mange der havde haft problemet med kortet i dag, pga server fejl! Bare lige til info, hvis hvedkomendene ik havde fundet forklaringen. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

helle85

StineW79 skriver:

Ja hvem var det der lavde debatten tidliger om problemer med MasterCard? 

Ku nemlig lige læse inde på extrabladet, at  der mange der havde haft problemet med kortet i dag, pga server fejl! Bare lige til info, hvis hvedkomendene ik havde fundet forklaringen. Vh stine

det er vist denne du har set

https://www.baby.dk/debat/209664pi2/ordet-er-frit/a ndre.aspx

Anmeld

23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
helle85 skriver:

det er vist denne du har set

https://www.baby.dk/debat/209664pi2/ordet-er-frit/a ndre.aspx

Jeps det var den! Tak ska du have!! Vh stine

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Puha, ja jeg var nærmest lykkelig da jeg læste på facebook at andre havde samme problemer.

Jeg troede virkeligt mit kort var blevet aflæst og min konto tømt. Der var jeg godtnok bange.

Stod i Viborg og kunne ikke komme hjem, kunne hverken hæve penge eller købe billet. Det var bare sur røv.

Anmeld

23. februar 2013

Ayasmor

Jeg stod også ved kassen i føtex og fattede ikke en meter da kortet blev afvist og terminalen skrev "beløb for højt"... Øhh nej det er ej Var helt lettet over, at det ikke kun var mig, der havde problemer

Anmeld

23. februar 2013

maryjane

Håber snart det begynder at virke! 

Anmeld

23. februar 2013

Laulund87

Ayasmor skriver:

Jeg stod også ved kassen i føtex og fattede ikke en meter da kortet blev afvist og terminalen skrev "beløb for højt"... Øhh nej det er ej Var helt lettet over, at det ikke kun var mig, der havde problemer

Vi stod inde i Bonnie, havde fået klippet kløer på kaninen, og kunne ikke betale.. Der kan man jo ikke lige sætte varen på hylden igen

Heldigvis har jeg arbejdet i Bonnie og min søster bor lige ved siden af, så måtte smutte derind og låne penge

Anmeld

23. februar 2013

Laulund87

maryjane skriver:

Det virker her igen

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Ayasmor skriver:

Stod i DSB kiosken og skulle til at købe en sandwich da dankort terminalen også sagde "beløb for højt" og det vidste jeg det ikke var. Var så flov.

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

maryjane skriver:

Jeg kan hæve i banken igen, har dog ikke lige prøvet at bruge kortet i butik igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.