Han straffer mig for at være syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

jydeinden

jeg tænker at jeg ville pakke mine ting og tage et andet sted hen lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

HHa

Min mor bor lige i nærheden og vil hellere end gerne hjælpe, men han vil ikke have hun gør det. Sidst jeg var syg og havde ringet efter hende fordi jeg ville have lidt hjælp til barnet tog han vores barn ud af armene på hende og smed hende ud imens jeg lå og kastede op.

Har kun 1 ting og sige: gå fra ham!!!....

Anmeld

23. februar 2013

Ellie79

ej er lidt rystet over du bliver behandlet sådan når du nu er syg.. Forstår nok ikke hvorfor du har valgt ham som far og kæreste men du må jo have set noget fantastisk potentiale i ham 

Jeg ville som flere skriver pakke en taske og tage hjem til min moar - Når man er syg er man er en dårlig mor og det er okay, så søg hjælp og kom dig så du kan fortælle manden med store bokstaver at sådan hænger en familie ikke sammen og gider han ikke det kan han jo finde døren og lukke den efter sig.. 

Der er sikkert en masse kærlighed indvolveret men jeg havde ikke fundet mig i det og havde nok heller ikke valgt sådan en type til far til mine børn..

og på med bukserne ovefor ham

Anmeld

24. februar 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc
Anonym skriver:

vores søn har været syg og blev rask for et par dage siden. Nu er det min tur med bronkities og lungebætændelse. jeg har haft 40 i feber hele natten og rystet og klapret tænder. vores søn vågner så kl 3 (er ved at få nye tænder) og vil ikke falde til ro igen. Han er så vågen indtil kl 7 hvor jeg får ham til at sove igen. Han blev ved med at græde og mærke på min febervarme arme og sige av av oar (mor) varm. Jeg spurgte min kæreste ved 4 tiden om han ikke godt ville stå op og hjælpe fordi jeg havde højt feber åndenød og var svimmel. Men nej det ville han ikke. Jeg sagde jeg havde brug for lidt hjælp, men han mener jeg bare piver og det skulle jeg havde tænkt over før jeg fik barn for sådan er det altså at være mor. Men altså han er der jo også. Og skulle ikke på arbejde eller noget. Nu vil han pludseligt tage vores barn med ud og køre tUr. Plejer han aldrig. Og han har aldrig haft vores barn alene. Og han sender mig dræber øjne mens han siger til barnet at de skal på tur. Hvad sker der!? Ved ikke hvad jeg ville med det her. Måske bare have lidt luft.

Han lyder lidt som min kæreste... Jeg var syg med 39 i feber, kastede op hvert 4-5 minut, og vores søn var også ved at blive godt sløj, jeg går så ind til min kæreste og vægger ham, siger om han ik please vil hjælpe , men nej det ville han bestemt ikke. Sagde vores søn var meget sløj og at han godt måtte ringe til vagtlægen, men nej det ville han bestemt heller ikke og han vendte mig ryggen og sov videre.. Han kunne udemærket godt høre vores søn græd og jeg kastede op i lange baner... ja hvorfor bliver man dog .... 

Anmeld

24. februar 2013

morethanperfect

Forstår slet ikke du vil finde de dig i den behandling ?! 

Hvorfor er du sammen med ham ? 

det lyder næsten lidt for vildt .. Forstår ikke han kan behandle dig på den måde ??? Og din mor ?? 

Jeg havde sparket hom ud for længe siden ! Kærlighed gør blind , pas på !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.