Anonym skriver:
vores søn har været syg og blev rask for et par dage siden. Nu er det min tur med bronkities og lungebætændelse. jeg har haft 40 i feber hele natten og rystet og klapret tænder. vores søn vågner så kl 3 (er ved at få nye tænder) og vil ikke falde til ro igen. Han er så vågen indtil kl 7 hvor jeg får ham til at sove igen. Han blev ved med at græde og mærke på min febervarme arme og sige av av oar (mor) varm. Jeg spurgte min kæreste ved 4 tiden om han ikke godt ville stå op og hjælpe fordi jeg havde højt feber åndenød og var svimmel. Men nej det ville han ikke. Jeg sagde jeg havde brug for lidt hjælp, men han mener jeg bare piver og det skulle jeg havde tænkt over før jeg fik barn for sådan er det altså at være mor. Men altså han er der jo også. Og skulle ikke på arbejde eller noget. Nu vil han pludseligt tage vores barn med ud og køre tUr. Plejer han aldrig. Og han har aldrig haft vores barn alene. Og han sender mig dræber øjne mens han siger til barnet at de skal på tur. Hvad sker der!? Ved ikke hvad jeg ville med det her. Måske bare have lidt luft.
Først et

til dig!
Sikke da en idiot - sådan ville jeg bestemt ikke lade mig behandle!
Og hvad så hvis han skulle op på arbejde dagen efter - du er jo ikke frisk nok til at tage dig af et barn!
Jeg var skredet med det samme - han har da overhovedet ikke fortjent dig/jer! Afsted med dig!
Og at det skal være en belastning for ham at tage sin søn med på tur for at du kan få sovet et par timer - det er da latterligt!!!

Og at han så vil tage ham med ud til et hus fuld af hash!!! Det er da så langt ude!!! Bliver vred over at han kan finde på det!!!

Det lyder som om i kunne have det MEGET bedre et andet sted, din søn og dig. Se at komme væk!
Anmeld