Hvad hører til en god brunch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

An&Jo

tarkoflen skriver:

Jeg ville lave en lækker hjemmelavet müsli og noget frisk frugt til den græske yoghurt

Med hensyn til oste, så ville jeg nok vælge følgende

Brie
Saint albray (eller anden rødkit ost)
Port salut
Rondele flødeost, den med valnødder er sindsygt god!
Hvis l er til blåskimmel ville jeg kigge efter en bress bleu, der er en lækker blanding af hvid- og blåskimmel (på tilbud i netto i denne uge)
Og så måske en "rigtig" blåskimmel ala Saint agur eller fourme d' ambert eller måske en helt almindelig gorgonzola, ville nok vælge den cremede slags
Picobello er også på tilbud i Netto i denne uge, den er ligesom prima Donna, altså en hård nøddeagtigt og rigtig lækker ost
En god skæreost
Åhh jeg kunne jo blive ved elsker ost og har arbejdet med det i en del år

Meget af osten kan du sagtens købe ind løbende, så alle udgifter ikke falder på samme tid, og du kan få dem, når de er på tilbud

Jeg ville nok lave nogle honning nødder til (rist nogle nødder, hæld flydende honning over og det er det) og det kan også bruges til yoghurten...

Jeg ville også have en lækker marmelade på bordet.

Med hensyn til pålæg ville jeg nok vælge noget Italiensk pølse, noget pate og noget rullepølse

Jeg tror nu ellers jeg vil sige, at du er fint dækket ind med hensyn til lækkerier på brunch bordet

hvor længe kan sådan nogle oste holde sig??

Vi skal først holde fødselsdag den 13 april, så tænker det måske alligevel er tidligt nok endnu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

tarkoflen

An&Jo skriver:

hvor længe kan sådan nogle oste holde sig??

Vi skal først holde fødselsdag den 13 april, så tænker det måske alligevel er tidligt nok endnu??

Altså piccobello kan du uden problemer købe! Den er vacuumpakker og lagret de andre ville jeg lige tjekke datoen på, da det måske godt kunne være lige på et hængende hår

Anmeld

26. februar 2013

An&Jo

tarkoflen skriver:

Altså piccobello kan du uden problemer købe! Den er vacuumpakker og lagret de andre ville jeg lige tjekke datoen på, da det måske godt kunne være lige på et hængende hår

jeg må lige ud og kigge på det her i weekenden.. for hvis de nu er på bud jo, så er det med at få dem hjem hvis de kan holde sig..

Anmeld

26. februar 2013

tarkoflen

An&Jo skriver:

jeg må lige ud og kigge på det her i weekenden.. for hvis de nu er på bud jo, så er det med at få dem hjem hvis de kan holde sig..

Lige præcis!

Ellers er jeg ret sikker på, at de nok skal få noget lignende på tilbud inden fødselsdagen! Da jeg lavede nettos markedsføring, havde jeg stort set en blandet kasse med forskellige oste til et ostebord, og det er jeg ret sikker på, at min efterfølger har holdt fast i

Men piccobello er så billig nu, at den skal du nok ikke regne med, bliver så billig igen i mellemtiden!

Anmeld

26. februar 2013

An&Jo

tarkoflen skriver:

Lige præcis!

Ellers er jeg ret sikker på, at de nok skal få noget lignende på tilbud inden fødselsdagen! Da jeg lavede nettos markedsføring, havde jeg stort set en blandet kasse med forskellige oste til et ostebord, og det er jeg ret sikker på, at min efterfølger har holdt fast i

Men piccobello er så billig nu, at den skal du nok ikke regne med, bliver så billig igen i mellemtiden!

nej jeg må have fat i den piccobello så.. og så tjekke datoer på resten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.