Andre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Meilby

Også mig

Stod i en butik og skulle betale og så sagde den "Beløb for højt" - virkelig pinligt :/

Og vi har nemlig heller ingen kontanter

Min kæreste siger dog lige at det står på ekstrabladet at det skulle være oppe og køre igen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

mille25

Benjamins'mor skriver:

Automater i Bjerringbro virker nu

Skønt.

Anmeld

23. februar 2013

miig1989

Tauf skriver:

Mit virkede og så alligevel ikke. Den sagde beløbet er for højt. Men det passer sikkert også.. Hvad har jeres sagt???

Den sagde det samme . Og jeg ved det ikke er tilfældet!

Anmeld

23. februar 2013

MyLove E

An&Jo skriver:

Først sagde min også beløb for højt, hvilket jeg vidste ikke passede, og så meldte den fejl, og sådan blev det ved.. Men nu lykkedes det os at få hævet lidt penge..

Ok så er der da håb endnu for at jeg har lidt penge:-)

Anmeld

23. februar 2013

Laulund87

Vores virkede ikke for nogle timer siden og alle hæveautomater i Randers virkede heller ikke Men min mand har lige ringet at det virker nu

Anmeld

23. februar 2013

AnthonsMor

Jeg ved ikke om det har været tilfældet med vores her i Viborg, vi har ikke været ude og handle endnu, men jeg ved, at for et par år siden, da jeg var elev i Randers der var en lørdag, sjovt nok, hvor ALT gik ned, dankort, mastercard, visa og visa electron, alle bankautomater var lukkede, og det varede i 2 timer!

Det er bare røv når det sker! Både for forretningerne, men især for dem der står der med beskeden om, at man ikke har penge nok f.eks., det er SÅ pinligt..

Anmeld

23. februar 2013

Karina84

Mit ville heller ikke ude i Bilka i Viborg her i før middag. Den sagde bare prøv igen   Heldigvis var det smaa ting jeg skulle ha og havde tilfældigvis en del mønter i pungen, men ja det er sq lidt pinligt og temmelig træls naar man staar der... 

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Ved mig sagde den både for højt, at jeg havde hævet max beløb samt at min bank havde udstødt mit kort. Ingen af delene passede, havde kun brugt 74 kr og mit kort er fra i sommers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.