Andre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. februar 2013

An&Jo

Andre der har problemer med at bruge deres MasterCard idag?? Vi kan slet ikke komme på vores netbank og alle automaterne er ude af drift i flere km radius.. Vores MasterCard kan ikke bruges i butikkerne og vi har ingen kontanter, hvor neden er det lige??

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg stod i en butik og så på at flere brugte deres visa dankort, men mit MasterCard fungerede ikke, og det havde de haft flere tilfælde af idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

miig1989

An&Jo skriver:

Andre der har problemer med at bruge deres MasterCard idag?? Vi kan slet ikke komme på vores netbank og alle automaterne er ude af drift i flere km radius.. Vores MasterCard kan ikke bruges i butikkerne og vi har ingen kontanter, hvor neden er det lige??

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg stod i en butik og så på at flere brugte deres visa dankort, men mit MasterCard fungerede ikke, og det havde de haft flere tilfælde af idag..

Ja mig

Anmeld

23. februar 2013

mille25

An&Jo skriver:

Hej.
Jeg kan heller ikke bruge mit.
Jeg har sparekassen og hele deres system er gået ned.

Anmeld

23. februar 2013

Janni.

An&Jo skriver:

Min bror har haft samme problemer 

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Kunne i morges, men ikke nu.

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

mille25 skriver:

Hej.
Jeg kan heller ikke bruge mit.
Jeg har sparekassen og hele deres system er gået ned.

Automater i Bjerringbro virker nu

Anmeld

23. februar 2013

An&Jo

Bådet er lige lykkedes min kæreste at have penge, men nu har vi også kørt forgæves op til flere gange..

Anmeld

23. februar 2013

maryjane

Vores MasterCard virker heller ikke, ikke så fedt når man mangler lidt småting :s

Anmeld

23. februar 2013

MyLove E

Mit virkede og så alligevel ikke. Den sagde beløbet er for højt. Men det passer sikkert også.. Hvad har jeres sagt???

Anmeld

23. februar 2013

An&Jo

Tauf skriver:

Mit virkede og så alligevel ikke. Den sagde beløbet er for højt. Men det passer sikkert også.. Hvad har jeres sagt???

Først sagde min også beløb for højt, hvilket jeg vidste ikke passede, og så meldte den fejl, og sådan blev det ved.. Men nu lykkedes det os at få hævet lidt penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.