Babyalarmer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

LotteGabriella

Cris skriver:

Ok, hvis du kan lade dit spædbarn at sove så lang væk fra dig. De skal spise en helt masse hele tiden og det er rart, at ikke skulle går så meget frem og tilbage og du vil have barnet så tæt på dig som muligt, i det mindste de første uger. Det er bare noget jeg oplever fra allesammen, men det kunne være, at du er anderledes på den område, mennesker er jo forskellige fra hinanden 

ja vi havde Daniellas seng i vores soveværelse og har det stadigvæk indtil hun bliver 1 år (det er i næste måned, hehe), så ryger hun ind i sit eget værelse, så far og mor igen kan få lidt mere spontan "voksentid" - som jo selvfølgelig ikke nødvendigvis behøver være i soveværelset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Lise

Mælkebøttebarn skriver:

Fik mit svar.
Det jeg tænker på er en vuggedødsalarm/apnø-alarm.. Som koster omkring 1000kr.
Har lige set en brug til 500kr på dba.
Tror jeg vil få mere ro i sindet ved at have sådan en. Især når jeg har soveværelse ovenpå og børneværelset er nedeunder.

Det anbefales at lade baby sove i soveværelset de første seks måneder, netop for at forebygge vuggedød

Anmeld

20. juni 2009

supertrunte30

Vi har også supernova og er vildt glad for dem...Vi havde først en af de billige fra Philips, men gud hvor de støjer og knitrer. Vi hører overhovedet ikke super nova på samme måde..Når babyen hoster, græder osv. først der kan man høre det i alarmen. Desuden tror jeg nok man kan få babyalarmer til hjælp mod vuggedød, men ved ikke helt hvordan de fungerer.

Anmeld

20. juni 2009

eliasogmor

Mælkebøttebarn skriver:

Dvs. der er altså ingen alarmer der går hvis barnet dør af vuggedød? Altså hjertet bare holder op med at slå. Det er ikke noget en moderne babyalarm registrerer?

hej man kan godt få sådan en alarm i babysam mener jeg...

Anmeld

20. juni 2009

Smukkert

Lise skriver:

Det anbefales at lade baby sove i soveværelset de første seks måneder, netop for at forebygge vuggedød

Om natten skal den også sove ved mig, men når den sover til middag bliver det i dens værelse, da jeg så er nedenunder

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

Du kan også leje en apnø madras i babysam. Som registrerer hjerteslag mm. og så bibber den hvis der er forandringer i barnets hjertelyd.. 'MEN den kan godt bibbe selvom der ikke er noget hvilket skræmmer forældre mere ende det gavner..

Har du haft vuggedød tæt på livet siden det er noget du tænker sådan over at du ligefrem vil have en alarm til det..
Min bedste venindes datter døde af vuggedød, men har aldrig tænkt tanken for min selv eller vores søn. Og har aldrig haft brug eller behov for apnø alarm. trods det skete på tætteste hold.

Man skal også huske for at forebygge det skal der ikke ryges, ikke være for varmt og ikke en blød madras så barnet skal ikk ligge i din seng hvis du har blød madras.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.