Anonym skriver:
Ja altså herhjemme er jeg godt nok træt af dette forhold... Vi har en søn (jeg klare alt med vores søn, og han gør intet, virkelig intet) . Jeg er 22 han er 25. HaN er håndværker, så ja det klart han er træt i ny og næ over sit job og arbejdstiderne...
vi har aldrig sex?
Jeg er på P piller og har min mens mandag , og i denne her måned har vi nok knaldet højest 4-5 gange? jeg sys virkelig det er lidt... Altså jeg føler lidt jeg tænder mindre og mindre på ham.. Han gider aldrig have sex , han siger han er for træt og at han ik har Lyst fordi han er træt.. Og det ska jeg da os respekterer.. Men hvis jeg en dag ik har lyst siger han "åååh du gider mig aldrig" hele tiden og bliver irriteret...
Og han falder tit i søvn på sofarn, (fair nok) men hvis jeg vægger ham og spørg ham sødt om han vil med i seng siger han nej og bliver irriteret over jeg væggede ham? i denne uge har han sovet på sofAen 3-4 nætter? + han ligger inde på sofaen nu??
nogle gange tænker jg om han virkelig ik tænder på mig ?
nogle gange tænker jeg om han ser en anden????
og nogle gange tænker jeg på at han kun er sammen med mig pga vores fælles barn??
han er ikke til at snakke med , har prøver 100 gange... Han er typen der ik vil snakke om tingene...
når vi har sex kommer han efter 2 minutter og jeg får intet ud af det? Det er som om han bare li skal ha "lettet trykket" , og igen er han ikke til at snakke med 
tak fordi du læste med! 
Hmm, det er lidt forskelligt, 2-3 gange om ugen. nogen gange mere, og andre kun en enkelt gang