Hvor tit har i sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.295 visninger
21 svar
6 synes godt om
22. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja altså herhjemme er jeg godt nok træt af dette forhold... Vi har en søn (jeg klare alt med vores søn, og han gør intet, virkelig intet) . Jeg er 22 han er 25. HaN er håndværker, så ja det klart han er træt i ny og næ over sit job og arbejdstiderne...

vi har aldrig sex? 

Jeg er på P piller og har min mens mandag , og i denne her måned har vi nok knaldet højest 4-5 gange? jeg sys virkelig det er lidt... Altså jeg føler lidt jeg tænder mindre og mindre på ham.. Han gider aldrig have sex , han siger han er for træt og at han ik har Lyst fordi han er træt.. Og det ska jeg da os respekterer.. Men hvis jeg en dag ik har lyst siger han "åååh du gider mig aldrig" hele tiden og bliver irriteret...

Og han falder tit i søvn på sofarn, (fair nok) men hvis jeg vægger ham og spørg ham sødt om han vil med i seng siger han nej og bliver irriteret over jeg væggede ham? i denne uge har han sovet på sofAen 3-4 nætter? + han ligger inde på sofaen nu??

nogle gange tænker jg om han virkelig ik tænder på mig ?

nogle gange tænker jeg om han ser en anden????

og nogle gange tænker jeg på at han kun er sammen med mig pga vores fælles barn??

han er ikke til at snakke med , har prøver 100 gange... Han er typen der ik vil snakke om tingene...

når vi har sex kommer han efter 2 minutter og jeg får intet ud af det? Det er som om han bare li skal ha "lettet trykket" , og igen er han ikke til at snakke med

tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Du får lige en krammer

- Jeg er ikke i noget forhold, så kan desværre ikke snakke med om det..
Men har haft en b-ven som har været her tit, men to gange præsteret at komme uden at jeg også fik lov at få noget ud af det. Og er blevet møg tosset hver gang - Det finder jeg mig ikke i !

stor krammer til dig

Anmeld

22. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja altså herhjemme er jeg godt nok træt af dette forhold... Vi har en søn (jeg klare alt med vores søn, og han gør intet, virkelig intet) . Jeg er 22 han er 25. HaN er håndværker, så ja det klart han er træt i ny og næ over sit job og arbejdstiderne...

vi har aldrig sex? 

Jeg er på P piller og har min mens mandag , og i denne her måned har vi nok knaldet højest 4-5 gange? jeg sys virkelig det er lidt... Altså jeg føler lidt jeg tænder mindre og mindre på ham.. Han gider aldrig have sex , han siger han er for træt og at han ik har Lyst fordi han er træt.. Og det ska jeg da os respekterer.. Men hvis jeg en dag ik har lyst siger han "åååh du gider mig aldrig" hele tiden og bliver irriteret...

Og han falder tit i søvn på sofarn, (fair nok) men hvis jeg vægger ham og spørg ham sødt om han vil med i seng siger han nej og bliver irriteret over jeg væggede ham? i denne uge har han sovet på sofAen 3-4 nætter? + han ligger inde på sofaen nu??

og nogle gange tænker jeg på at han kun er sammen med mig pga vores fælles barn??

han er ikke til at snakke med , har prøver 100 gange... Han er typen der ik vil snakke om tingene...

når vi har sex kommer han efter 2 minutter og jeg får intet ud af det? Det er som om han bare li skal ha "lettet trykket" , og igen er han ikke til at snakke med

tak fordi du læste med!

Øv det lyder rigtig træls .. 

Tror der er noget der trykker , måske han er stresset ??

Her har vi tit sex .. Hver 2. eller 3. dag vil jeg tro .. 

Anmeld

22. februar 2013

Mettefpigen

Da jeg var sammen med min eks havde vi sjældent sex.. Efter vi fik bassen havde vi sex 1-2 om måneden, en sjældent gang kunne vi have det 2 gange på en uge...

Anmeld

22. februar 2013

Aagaard

Anonym skriver:

vi har aldrig sex? 

tak fordi du læste med!

Vi har sex maxmaxmax et par gange om ugen.

men syntes godt nok at han lyder træls! At sove på sofaen er ikke et sundt tegn for parforholdet... Det er hårdt og ubehageligt, men tænker at han må indvilge i at få snakket og mærke efter på sig selv ellers har du jo ikke andre muligheder end at gå fra ham. Det der er da for træls at leve i

Anmeld

22. februar 2013

san

har været sammen med min  kæreste i 11 år, vi har ingen børn. vi har næsten kun sex i weekenden, det sker sjælden at vi har sex i hverdagene... men det er helt fint for mig, bare der så sker noget i weekenden

Anmeld

22. februar 2013

Wik

Jeg synes ikke det lyder som om, det er sex der er problemet. Min mand og jeg har i perioder ikke sex i flere måneder af gangen. 

Synes det er flot at du gider være sammen med ham, når han virker så lad og træt hele tiden. For det gad jeg nok ikke.

Det afgørende er mere for mig, om jeg kan mærke min mand er til stede i forhold til vores børn og mig. Det lyder til du mangler nærvær, en hjælpende hånd, samt en mand der nyder at være ved din side. Hvis du fik det istedet for to ryk og en aflevering, var det nok ikke så vigtigt hvor tit i var sammen. 

Mænd er ofte langt dårligere til at tale om tingene, men hvis han skal være sammen med dig, og du er fortvivlet, handler det ikke om han kan/vil, men om at han skal snakke med dig om tingene! 

Nogen gange må man ud på hvor det gør ondt, og gå til hinanden. 

Jeg håber du tager tyren ved hornene, for der er ikke noget der kommer af sig selv 

Anmeld

23. februar 2013

TeamRocket

Vi har sex hver anden dag, ofte hver dag. Og det er skønt. Til gengæld kniber det med kommunikationen- han er ikke til at snakke med og han siger 'i lige måde' og går i seng hvis jeg endelig forsøger at sige noget. Kunne være partarapi kunne hjælpe jer? Jeg tror snart vi giver det et forsøg herhjemme, men jeg er så heller ikke et sekund i tvivl om at vi vil hinanden. Gider du kæmpe for det, og gider han?

Anmeld

23. februar 2013

B&J

jeg tror det er noget i skal snakke om...

for det er jo meget alm at han er træt når han arbejder, det er skisme hårdt men virker som om han evt mangler et eller andet så han ikke er så træt.... evt nogle vitaminer eller jern...

her hjemme har vi det ca 4-6 gange om måneden mend et er også helt okay men når vi så også har det så er det alt imellem 30 minutter til 2 timer.... det er meget forskelligt....

men det med han sover på sofaen tror jeg ikke har noget med at gøre han ikke tænder på dig tror virkelig han er træt, eller doven måske er det også en mulighed...

Anmeld

23. februar 2013

modesty

vi har aldrig sex? 

tak fordi du læste med!

En gang om ugen er fuldstændig gennemsnitligt. Måske er det sjældent for dig, men at skrive at I aldrig har sex når I knalder 4-5 gange på under en måned - der er vist et eller andet du har misforstået. Livet forandrer sig når man får børn, prioriteter ændrer sig. I hvert fald når børnene er små.

Som andre også skriver - jeg tror måske at det handler om andet og mere end sex. I virker ikke specielt gode til at kommunikere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.