øget udflåd og mens smerter? ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

BigHope13

Anna111 skriver:

Tak for svar mine mens smerter jeg havde forsvandt pluselig så har ikke fået mens endnu men skal jeg osse først have imorgen men syntes jeg begynder at have lidt ubehag i underlivet så er ret overbevist om den kommer snart desværre og tror desværre heller ikke min læge vil sende mig vider i behandling da jeg "kun" er 20 og har haft en sa for næsten 5mdr siden

øv bøv for den, krydse fingre for at mens bliver væk.
du vil ikke prøve at snakke med din læge alligevel, det kan jo være du bliver overrasket og sender dig videre,
selvom du kun er 20 har i jo alligevel prøvet i lang tid. håber der snart kommer en ny og sund graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
BigHope13 skriver:

øv bøv for den, krydse fingre for at mens bliver væk.
du vil ikke prøve at snakke med din læge alligevel, det kan jo være du bliver overrasket og sender dig videre,
selvom du kun er 20 har i jo alligevel prøvet i lang tid. håber der snart kommer en ny og sund graviditet

Tak tror desværre ikke den bliver væk da jeg bare får mere og mere ondt lige nu .. Jeg har lige skiftet læge fordi min anden læge ikke ville hjælpe så jeg ved self ikke hvad min nye læge siger men håber self hun vil hjælpe men tror det desværre ikke

Anmeld

27. februar 2013

Trinebaby

Krydser for at den bliver væk 

Anmeld

27. februar 2013

anna111

Trinebaby skriver:

Krydser for at den bliver væk 

Tak

Anmeld

27. februar 2013

pcoramt

Anna111 skriver:

Jeg har virkelig meget hvidt udflåd og mens smerter skal først have mens om 6dage men kan da godt være jeg får den før for det føles godt nok sådan

Men man plejer da ikke at have meget udflåd lige før mens eller (syntes nemlig ikke jeg plejer at have udflåd før mens)
Oven i det har jeg lidt ømme bryster som jeg er begyndt af få op til mens.

Det lyder som ugen inden jeg fandt ud af jeg var gravid !

Anmeld

27. februar 2013

pcoramt

Anna111 skriver:

Jeg har virkelig meget hvidt udflåd og mens smerter skal først have mens om 6dage men kan da godt være jeg får den før for det føles godt nok sådan

Men man plejer da ikke at have meget udflåd lige før mens eller (syntes nemlig ikke jeg plejer at have udflåd før mens)
Oven i det har jeg lidt ømme bryster som jeg er begyndt af få op til mens.

Anmeld

27. februar 2013

anna111

pcoramt skriver:

Det er 9dage siden nu det startede og så stoppede det igen har stadig lidt meget udflåd forventer mens imorgen men tror osse den kommer enten i aften eller imorgen desværre men tusen tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.