Anna111 skriver:
Jeg har virkelig meget hvidt udflåd og mens smerter skal først have mens om 6dage men kan da godt være jeg får den før for det føles godt nok sådan
Men man plejer da ikke at have meget udflåd lige før mens eller
(syntes nemlig ikke jeg plejer at have udflåd før mens)
Oven i det har jeg lidt ømme bryster som jeg er begyndt af få op til mens.
Tja nu kan jeg se tråden er et par dage gammel men vil da alligevel lige komme med min historier.
For jeg er en af de heldige som mange gange har haft graviditets symptomer som både ømme bryster kvalme og hovedpine uden at der har været en graviditet.
Jeg har så været i behandling og første gang jeg blev insemineret, havde jeg samtlige tegn indtil 3dage før testdag. så fik jeg en brændende fornemmelse i ryg og lænd kunne næsten ikke stå oprejst. Fik så at vide af min gyn at det var menssmerter. og ganske rigtig mens kom dagen efter.
Når igang med andet forsøg. her jeg jeg intet kunnet mærke og jeg har haft det skide godt for følte virkelig bare jeg nærmest have lagt babytanker på hylden med at det kommer sq aldrig til at lykkedes for os. 4dage før test dag får jeg atter ondt i ryg og lænd og så ved jeg jo godt hvad klokken har slået, jeg går ppt wc og sætter et bind i trusserne og venter

og venter og venter. 3dage efter bløder jeg stadig ikke jeg har noget elastik udflåd, og var bare så pisse sur og negativ over min åndssvage krop. lige pludselig fik jeg kvalme og så blev det for meget. nu tog jeg den åndssvage test så den kunne vise negativ igen igen igen. men der kom sku to steger inden jeg nåede at hive bukserne op

så får mig lykkedes det med udflåd og menssmerter. Håber jeg det også gør for dig
Anmeld