Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
come2 skriver: Jeg har haft både Cold og hot. Og er mest til hot. Mine ringe gled ud fordi mit hår var for glat
Jeg har haft både Cold og hot.
Og er mest til hot.
Mine ringe gled ud fordi mit hår var for glat
Okay mit hår er godt nok også meget glat. Men frisøren kan vel hjælpe til at finde ud af hvad der er bedst til det hår man har?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chraz skriver: Okay mit hår er godt nok også meget glat. Men frisøren kan vel hjælpe til at finde ud af hvad der er bedst til det hår man har?
Nu ved jeg ikk hvor du kommer fra men kontakt srextension i lendum, hun er rigtigt god til extension..
channie-g skriver: hey... jeg laver begge dele og det kommer meget an på hvordan du behandler dit hår hvad der vil være bedst til dig.. i korte træk. cold: hvis du engang imellem glemmer og rede dit hår og det bare bliver smidt op i en elastik. hot: hvis du er super god ved dit hår og reder det 2-3 gange dagligt.
hey... jeg laver begge dele og det kommer meget an på hvordan du behandler dit hår hvad der vil være bedst til dig..
i korte træk.
cold: hvis du engang imellem glemmer og rede dit hår og det bare bliver smidt op i en elastik.
hot: hvis du er super god ved dit hår og reder det 2-3 gange dagligt.
afbryder lige jeres samtale 1 sek....
syr du også hår i???
Fruskruk200 skriver: Nu ved jeg ikk hvor du kommer fra men kontakt srextension i lendum, hun er rigtigt god til extension..
Jeg bor ca 50km fra Aalborg. Ved ikke om det ligger i nærheden af det?
Chraz skriver: Jeg bor ca 50km fra Aalborg. Ved ikke om det ligger i nærheden af det?
Det ligger i mellem Hjørring og Frederikshavn. Er du på facebook kan du prøve at søge på srextension
aya-zia skriver: afbryder lige jeres samtale 1 sek.... syr du også hår i???
nej desværre, det er ikke noget jeg har prøvet før, er kun (ind til videre) oplært i cold og hot
channie-g skriver: nej desværre, det er ikke noget jeg har prøvet før, er kun (ind til videre) oplært i cold og hot
nå okay øv øv
Chraz skriver: Okay, ja så går der lidt tid endnu før jeg kan Hvad prisklasse ligger de typisk i?
Okay, ja så går der lidt tid endnu før jeg kan Hvad prisklasse ligger de typisk i?
det er meget meget forskelliget, alt fra 1000-6000
Fruskruk200 skriver: Det ligger i mellem Hjørring og Frederikshavn. Er du på facebook kan du prøve at søge på srextension
Det prøver jeg Tak tak
channie-g skriver: det er meget meget forskelliget, alt fra 1000-6000
Okay, jeg må prøve at undersøge det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128