exstensions :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
19 svar
3 synes godt om
22. februar 2013

Chraz

Halløjsa piger

Jeg går lidt og overvejer om jeg skulle få lavet exstensions enten hot eller cold fusion. Men vil lige høre om nogle af jer har erfaringer med det og om der er nogle steder i Nordjylland i vil anbefale?

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

frk1991

Har haft begge, og cold (microringe) er i hvert fald det bedste. Jeg måtte klippe store totter af mit hår, for at få limen ud igen :/

Anmeld

22. februar 2013

Chraz

frk1991 skriver:

Har haft begge, og cold (microringe) er i hvert fald det bedste. Jeg måtte klippe store totter af mit hår, for at få limen ud igen :/

Okay det lyder ikke rart  hvad er forskellen på hot og cold?

Anmeld

22. februar 2013

channie-g

Chraz skriver:

Halløjsa piger

Jeg går lidt og overvejer om jeg skulle få lavet exstensions enten hot eller cold fusion. Men vil lige høre om nogle af jer har erfaringer med det og om der er nogle steder i Nordjylland i vil anbefale?

Knus 

hey... jeg laver begge dele og det kommer meget an på hvordan du behandler dit hår hvad der vil være bedst til dig..

i korte træk.

cold: hvis du engang imellem glemmer og rede dit hår og det bare bliver smidt op i en elastik.

hot: hvis du er super god ved dit hår og reder det 2-3 gange dagligt.

Anmeld

22. februar 2013

channie-g

Chraz skriver:

forskellen er

cold: microringe

hot: er lim

Anmeld

22. februar 2013

frk1991

Chraz skriver:

Cold, er små ringe der bliver presset om håret, hot er lim, så man limer håret fast. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=geoYBXKJzYkm cold :-)

Anmeld

22. februar 2013

Chraz

channie-g skriver:

hey... jeg laver begge dele og det kommer meget an på hvordan du behandler dit hår hvad der vil være bedst til dig..

i korte træk.

cold: hvis du engang imellem glemmer og rede dit hår og det bare bliver smidt op i en elastik.

hot: hvis du er super god ved dit hår og reder det 2-3 gange dagligt.

okay så er cold nok bedst til mig Hvor langt skal ens naturlige hår være for at få dem i? Er nemlig korthåret nu så er ikke sikker på jeg kan endnu.

Anmeld

22. februar 2013

channie-g

Chraz skriver:

okay så er cold nok bedst til mig Hvor langt skal ens naturlige hår være for at få dem i? Er nemlig korthåret nu så er ikke sikker på jeg kan endnu.

jeg anbefaler 8-10 ca men det kan godt lade sige gøre selv om det er 5-8 men det er ikke noget jeg vil anbefalde

Anmeld

22. februar 2013

come2

Chraz skriver:

Halløjsa piger

Knus 

Jeg har haft både Cold og hot.

Og er mest til hot.

Mine ringe gled ud fordi mit hår var for glat

Anmeld

22. februar 2013

Chraz

channie-g skriver:

jeg anbefaler 8-10 ca men det kan godt lade sige gøre selv om det er 5-8 men det er ikke noget jeg vil anbefalde

Okay, ja så går der lidt tid endnu før jeg kan Hvad prisklasse ligger de typisk i?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.