sommerc skriver:
Okay. hvor meget putter du i en smoothie?
jeg vil gerne tage lidt på på numsen da jeg abselut ingen røv har. Og jeg spiser meget sjællendt kød , da jeg ikke rigtig kan li det og ikke kan tykke det (ja det lyder totalt åndsvagt)
tager du det hver dag?
kan man godt bare tage det nogle gange? Eller ?
træner når jeg kan komme til det, og lige for tiden er det kun gang om ugen ... Og er der forskellige smag i proteinpulvet? Ja kender det slet ikke så spørg nok dumt 
Jeg kommer ca en spiseske i. Jeg har fået at vide, at man også kan komme det i når man bager fx brød og blande det sammen med mel.
Jeg forsøger at tage det hver dag, men der er selvfølgelig nogen dage hvor der er lidt for meget fart over feltet og så får man ikke lige lavet en smoothie inden man skal ud af døren. Og der sker ikke noget ved om du tager det fast hver dag eller bare en gang i mellem.
Jeg kommer i øvrigt også en spiseskel hørfrøolie i, det skulle være rigtig godt for huden (lige en et sidespring:-) )
Hvis du køber ren proetin pulver som fx "Valleprotein" er det uden smag. Men de forskellige "sports" produkter der findes med protein, som du bare skal ryste med vand, kan man vist få med forskellig smag. Dem er jeg dog lidt mere skeptiske overfor, da jeg har indtryk af at de indeholder en masse tilsætninsstoffer, netop for at give det smag:-)
Anmeld