Bruger du proteinpulver???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

sandramor

sommerc skriver:

Jeg træner og har overvejet at begynde og bruge proteinpulver, da jeg gerne vil tage pænt på på numsen... 

men

hvilket proteinpulver skal jeg tage? Er det godt eller skidt at tage det? 

Tager du protein pulver og hvis ja, hvorfor gør du, og hvilket? Håber nogle kan svare :-)

hejsa.....

jeg ville lige give mit imput med...

jeg har trænet fitness i mange år og taget protein i mange år også........

jeg vil helt klart anbefale dig at købe protein pulver på den side der hedder gymnordic.dk der findes der et protein pulver der hedder dermatize som er det mest solgte protein pulver i europa...... det er det fordi det overhovedet ingen sukker har i eller kalorier... til forskel fra mange af de andre protein pulver...... men smagen med kakao er heeeeeelt eminent... den smager fuldstændig lige som nesquick men bare uden sukker og kalorier...... suuuuper nice :-)

der var dog en der sagde at du skulle tage det inden træning... det kan du godt men det skal være minimum en time inden træning......
men derimod skal du når du har trænet tage 300ml protein.... og det skal helst tages inden for 10 min efter træning for at du får den bedste effekt af proteinen....... husk på at proteinen er det der er med til at opbygge eller genopbygge dine muskler.... og det har din krop mest brug for efter de er blevet belastet... altså efter træning....

og forresten hvis du gerne vil tage på på numsen så er squat en faaaantastisk øvelse for nummeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

sandramor

vil altså lige sige at hvis du ikke rigtig træner så får du ikke den rette effekt af protein pulveret..........

protein pulver indeholde aminosyrer der bruges til at opbygge muskelfibre...... men musklerne vokser kun hvis du træner og derefter tager dit protein pulver......

Anmeld

22. februar 2013

Asta&Alfred

sommerc skriver:

Okay. hvor meget putter du i en smoothie?

jeg vil gerne tage lidt på på numsen da jeg abselut ingen røv har. Og jeg spiser meget sjællendt kød , da jeg ikke rigtig kan li det og ikke kan tykke det (ja det lyder totalt åndsvagt) 

tager du det hver dag?

kan man godt bare tage det nogle gange? Eller ?

træner når jeg kan komme til det, og lige for tiden er det kun gang om ugen ... Og er der forskellige smag i proteinpulvet? Ja kender det slet ikke så spørg nok dumt

Jeg kommer ca en spiseske i. Jeg har fået at vide, at man også kan komme det i når man bager fx brød og blande det sammen med mel.

Jeg forsøger at tage det hver dag, men der er selvfølgelig nogen dage hvor der er lidt for meget fart over feltet og så får man ikke lige lavet en smoothie inden man skal ud af døren. Og der sker ikke noget ved om du tager det fast hver dag eller bare en gang i mellem.

Jeg kommer i øvrigt også en spiseskel hørfrøolie i, det skulle være rigtig godt for huden (lige en et sidespring:-) )

Hvis du køber ren proetin pulver som fx "Valleprotein" er det uden smag. Men de forskellige "sports" produkter der findes med protein, som du bare skal ryste med vand, kan man vist få med forskellig smag. Dem er jeg dog lidt mere skeptiske overfor, da jeg har indtryk af at de indeholder en masse tilsætninsstoffer, netop for at give det smag:-)

Anmeld

26. februar 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc
sandramor skriver:

hejsa.....

jeg ville lige give mit imput med...

jeg har trænet fitness i mange år og taget protein i mange år også........

jeg vil helt klart anbefale dig at købe protein pulver på den side der hedder gymnordic.dk der findes der et protein pulver der hedder dermatize som er det mest solgte protein pulver i europa...... det er det fordi det overhovedet ingen sukker har i eller kalorier... til forskel fra mange af de andre protein pulver...... men smagen med kakao er heeeeeelt eminent... den smager fuldstændig lige som nesquick men bare uden sukker og kalorier...... suuuuper nice :-)

der var dog en der sagde at du skulle tage det inden træning... det kan du godt men det skal være minimum en time inden træning......
men derimod skal du når du har trænet tage 300ml protein.... og det skal helst tages inden for 10 min efter træning for at du får den bedste effekt af proteinen....... husk på at proteinen er det der er med til at opbygge eller genopbygge dine muskler.... og det har din krop mest brug for efter de er blevet belastet... altså efter træning....

og forresten hvis du gerne vil tage på på numsen så er squat en faaaantastisk øvelse for nummeren

Okay mange tak... Jeg kan ikke finde det på hjemmesiden, kan du måske sende mig et link ? Og kan protein pulveret godt plandes med andet, eller skal det være vand ?

Anmeld

26. februar 2013

sommerc

sandramor skriver:

vil altså lige sige at hvis du ikke rigtig træner så får du ikke den rette effekt af protein pulveret..........

protein pulver indeholde aminosyrer der bruges til at opbygge muskelfibre...... men musklerne vokser kun hvis du træner og derefter tager dit protein pulver......

Okay... Jeg træner en gang om ugen, er det så for lidt til at tage proteinpulver ?

Spiser ikke kød, jo enkelte gange, ikke særlig tit, ved ik om det ar noget at gøre med det

Anmeld

26. februar 2013

sandramor

Njaaii altså både og... Proteinen virker bedst lige efter fysisk aktivitet.... Hvis man ønsker at vokse.... Så altså selvfølgelig er det super hvis du tager 300ml allersenest 20min efter din træning....
Du kan godt tage det de andre dage også selvfølgelig men det er dog ikke noget som vil ha synlig virkning på kroppen....

Går du heller aldrig lange ture? For efter en god lang gåtur kan du også tage det :-)

Anmeld

26. februar 2013

sommerc

sandramor skriver:

Njaaii altså både og... Proteinen virker bedst lige efter fysisk aktivitet.... Hvis man ønsker at vokse.... Så altså selvfølgelig er det super hvis du tager 300ml allersenest 20min efter din træning....
Du kan godt tage det de andre dage også selvfølgelig men det er dog ikke noget som vil ha synlig virkning på kroppen....

Går du heller aldrig lange ture? For efter en god lang gåtur kan du også tage det :-)

Jo går tit lange ture med barnevognen men i normalt tempo... Så jeg ville godt ku ta dwt hvetwr træning en gang om ugen og efter en lang gå tur? :-) undskyld alle mine spørgsmål

Anmeld

26. februar 2013

sandramor

sommerc skriver:

Jo går tit lange ture med barnevognen men i normalt tempo... Så jeg ville godt ku ta dwt hvetwr træning en gang om ugen og efter en lang gå tur? :-) undskyld alle mine spørgsmål

Der skal du skam ikke undskylde

Ja det ville være en god ide at tage det når du kommer hjem fra din gåtur :-) det gør at de muskler du har brugt får mere energi og dermed vokser mere :-)

Anmeld

26. februar 2013

sommerc

sandramor skriver:

Der skal du skam ikke undskylde

Ja det ville være en god ide at tage det når du kommer hjem fra din gåtur :-) det gør at de muskler du har brugt får mere energi og dermed vokser mere :-)

Okay :-) har du et link til det du foreslog :-) jeg kan nemlig ikke finde det på hjemmesiden :-)

Anmeld

26. februar 2013

sandramor

Ja det har jeg da :-) jeg havde vidst stavet det forkert

Her kan du finde alle dymatize produkter

http://www.gymnordic.com/dk/catalogsearch/result/? q=dymatize

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.