Bruger du proteinpulver???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.831 visninger
22 svar
2 synes godt om
22. februar 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg træner og har overvejet at begynde og bruge proteinpulver, da jeg gerne vil tage pænt på på numsen... 

men

hvilket proteinpulver skal jeg tage? Er det godt eller skidt at tage det? 

Tager du protein pulver og hvis ja, hvorfor gør du, og hvilket? Håber nogle kan svare :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Zelinasmor

sommerc skriver:

Jeg træner og har overvejet at begynde og bruge proteinpulver, da jeg gerne vil tage pænt på på numsen... 

men

Tager du protein pulver og hvis ja, hvorfor gør du, og hvilket? Håber nogle kan svare :-)

Tager Whey protein pulver om morgenen. Udelukkende for at få flere proteiner Og forøget forbrænding. 

Anmeld

22. februar 2013

sommerc

xoxotasha skriver:

Tager Whey protein pulver om morgenen. Udelukkende for at få flere proteiner Og forøget forbrænding. 

Okay, nu spørg jeg nok dumt

men hvad gør det så ved din krop? Og er det sundt for kroppen? Kender nemlig intet til protein pulver :-) og hvor køber du det du tager? Og skal man tage det inden træning, eller hver dag eller hvordan:-)

undskyld alle mine spørgsmål :-)

Anmeld

22. februar 2013

Zelinasmor

sommerc skriver:

Okay, nu spørg jeg nok dumt

men hvad gør det så ved din krop? Og er det sundt for kroppen? Kender nemlig intet til protein pulver :-) og hvor køber du det du tager? Og skal man tage det inden træning, eller hver dag eller hvordan:-)

undskyld alle mine spørgsmål :-)

Det sætter min forbrænding op.  Jamen hvis du træner ville jeg nok tage en lille inden træning og en stor bagefter. Udelukkende de dage du træner. Jeg køber mit på svenskkosttilskud.dk  Det er det billigste sted. Det er ikke usundt for kroppen så længe du ikke erstatter alt alm. Mad med det 

Anmeld

22. februar 2013

Dinna88

Niks. Jeg får nogle gange næsten for mange proteiner i min kost, hvilket jeg mener er den bedste måde Jeg har dog drukket en liter kakao efter træning nogle gange.

Anmeld

22. februar 2013

Asta&Alfred

sommerc skriver:

men

Hejsa

Ja jeg tager proteinpulver, gerne i en smoothie om morgenen. Men jeg er også vegetar og vil gerne sikre mig, at jeg ikke kommer til at mangle protein tiltrods for at jeg forsøger at tage højde for det i min kost.

Jeg bruger et produkt som hedder "Valleprotein", da jeg har fået at vide, at det proteintilskud der minder mest om krioppens egne aminosyrer.

http://www.helsemin.dk/pi/Amino_Complex_valleprotein_900_gram_4608_44.aspx

Anmeld

22. februar 2013

Lillepigen2

Hej

Jeg bruger 1. ske nutramino efter træning blandet op med vand. (80kcal)

Det er naturligt fremstillet valleprotein, så du skal ikke være nervøs for det. Bare husk at protein også findes i mange gode fødevarer, hvor du kan tage pænt på:

- nødder, kød, fisk(fed fisk), fjerkræ, kikærter, bønner, skyr, hytteost, kærnemælk og meget mere

Anmeld

22. februar 2013

sommerc

Asta&Alfred skriver:

Hejsa

Ja jeg tager proteinpulver, gerne i en smoothie om morgenen. Men jeg er også vegetar og vil gerne sikre mig, at jeg ikke kommer til at mangle protein tiltrods for at jeg forsøger at tage højde for det i min kost.

Jeg bruger et produkt som hedder "Valleprotein", da jeg har fået at vide, at det proteintilskud der minder mest om krioppens egne aminosyrer.

http://www.helsemin.dk/pi/Amino_Complex_valleprotein_900_gram_4608_44.aspx

Okay. hvor meget putter du i en smoothie?

jeg vil gerne tage lidt på på numsen da jeg abselut ingen røv har. Og jeg spiser meget sjællendt kød , da jeg ikke rigtig kan li det og ikke kan tykke det (ja det lyder totalt åndsvagt) 

tager du det hver dag?

kan man godt bare tage det nogle gange? Eller ?

træner når jeg kan komme til det, og lige for tiden er det kun gang om ugen ... Og er der forskellige smag i proteinpulvet? Ja kender det slet ikke så spørg nok dumt

Anmeld

22. februar 2013

sommerc

Lillepigen2 skriver:

Hej

Jeg bruger 1. ske nutramino efter træning blandet op med vand. (80kcal)

Det er naturligt fremstillet valleprotein, så du skal ikke være nervøs for det. Bare husk at protein også findes i mange gode fødevarer, hvor du kan tage pænt på:

- nødder, kød, fisk(fed fisk), fjerkræ, kikærter, bønner, skyr, hytteost, kærnemælk og meget mere

Okay spiser faktisk ikke nogle af de ting su skriver  

hvor køber du ridt protein pulver henne og er der så forskellig smag i ? :-)

Anmeld

22. februar 2013

Tona

sommerc skriver:

men

Jeg bruger proteinpulver hver dag. Ikke pga træning, men fordi jeg har en sygdom, som gør at jeg har brug for ekstra protein. Det er dog det helt alm. protein jeg bruger som andre også bruger til træning.

Efter min mening er det her det bedste:

http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-180p.html

Men man skal købe en variant med smag, for det neutrale smager fælt. Jeg er glad for den med jordbærsmag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.