Månsson skriver:
Går ud fra det er det gønne flag du gerne vil ha.. Syntes tanken er fin men jeg er personligt ikke vild med det med at man SKAL ud hver dag og man SKAL på en ugentlig tur.. Hvis man har fået en lille ny som syntes det er rigtig hårdt osv så syntes jeg man ska indordne sig efter det og ikke patu sku ud eller på tur
Det er rigtigt, men vi har en dejlig stor have og tit går vi bare kort tid ud lidt inden der skal puttes. Især hvis det er meget koldt, så er det ikke sjovt for de helt små at være ude længe. En tur kan også være gåtur over på marken eller engen lige ved siden af - det behøver ikke være en længere tur. Men det er rigtigt hvad du skriver - jeg har tænkt over det
Nu har jeg haft 4 små et stykke tid, som var 10-12 mdr. ved start i sept/okt 2013. Vi har været på fine ture i barnevognen, godt pakket ind i dyner og tæpper og dem i fodenden med gode varme puder i ryggen. Så kigger vi på blade, fodrer ænder, roder rundt i græsset på engen, sidder i sneen og slår på sneen eller andet de kan være med til. Jeg har også en ladcykel, som vi har været på bondegårdstur og skovture i
De er helt elektriske, når vi skal ud og køre i ladcykel eller barnevogn. Så ved de, at de skal ud og opleve et eller andet. Bare det at sidde og kigge og pludre med hinanden synes de er herligt.
Venligst Helle
Anmeld