Sabsy skriver:
Hej,
Vi var nede og handle og min dreng fik lov til at bruge sin løbecykel mens vi gik derned.
Han er rigtig god til at stoppe ved vejen og kigge sig for.
Men da vi gik hjem, gik det galt 
Han cykler ca to meter foran mig og jeg siger han skal stoppe ved kanten - ingen reaktion. Med lidt bestemt stemme siger jeg igen stop - ingen reaktion og smider så mine poser og løber efter ham men han når at cykle ud på vejen 
Heldigvis ingen biler, men jeg råbte så højt og blev helt øv over min reaktion
Satte mig ved ham og fortalte hvorfor jeg blev sur og at han IKKE må kører ud UDEN jeg er der.
Har så dårlig samvittighed over jeg råbte..
Øv øv.. God aften 
jeg kan godt forstå at du kom til at råbe af ham, for man bliver rigtig forskrækket

men ved desværrer ikke hvordan man reager i sådan nogen situationer
jeg prøvede det engang med min datter da hun ca var 3,5
vi gik på en sti(hun kørte på sin løbecykel)hvor man kommer ud til en stor vej, og så blev hun sur også begyndt hun at cykle stærkt, også kunne jeg se at der kom en bil kørene, og jeg begynde bare at råbe af mine lungers fulde kræfter(tror alle kunne hører det)mens jeg spurtede efter hende, heldigvis havde bilen set hende, for hun nåde lige ud på vejen da jeg fik fat i hende, og jeg sage rigtig vredet at det måtte hun aldrig gører igen da bilen kunne have kørt hende ned.
læng tid efter hvis man nævnte episoden, bliv hun med at sige at mor bliver meget sur, hvis man kører ud på vejen, hvor jeg måtte forklare hende at jeg gjorde det fordi jeg blev bange
Anmeld