Han forsatte ud på vejen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
15 svar
11 synes godt om
21. februar 2013

Sabsy

Hej,

Vi var nede og handle og min dreng fik lov til at bruge sin løbecykel mens vi gik derned.

Han er rigtig god til at stoppe ved vejen og kigge sig for.
Men da vi gik hjem, gik det galt
Han cykler ca to meter foran mig og jeg siger han skal stoppe ved kanten - ingen reaktion. Med lidt bestemt stemme siger jeg igen stop - ingen reaktion og smider så mine poser og løber efter ham men han når at cykle ud på vejen
Heldigvis ingen biler, men jeg råbte så højt og blev helt øv over min reaktion Satte mig ved ham og fortalte hvorfor jeg blev sur og at han IKKE må kører ud UDEN jeg er der.

Har så dårlig samvittighed over jeg råbte..
Øv øv.. God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Mettefpigen

det er klart at du gør det, når det kan blive en farlig situation...

Anmeld

21. februar 2013

Dinna88

I sådan en situation tænker man KUN på dit guld, og ikke andet. Ren overlevelse, for at få ham til at forstå! Så du skal altså ikke have dårlig samvittighed!

Anmeld

21. februar 2013

jydeinden

hvorfor dog have dårlig samvittighed, du er hans mor og du gør da kun hvad en hver anden med samme rolle ville gøre, nemlig beskytte sit eget kød og blod imod fare

Anmeld

21. februar 2013

Sabsy

Dinna88 skriver:

I sådan en situation tænker man KUN på dit guld, og ikke andet. Ren overlevelse, for at få ham til at forstå! Så du skal altså ikke have dårlig samvittighed!

Tak for forståelse

Jamen hjertet sad oppe i halsen, også fordi det er i et sving hvor at der er bygget et hus helt ud til så kan slet ikke se noget før man står helt stille og han plejer altid at stoppe der.. Puha..

Anmeld

21. februar 2013

Sabsy

Mettefpigen skriver:

det er klart at du gør det, når det kan blive en farlig situation...

Hjertet sad helt oppe i halsen.. Føj en tur

Anmeld

21. februar 2013

Dinna88

Sabsy skriver:

Tak for forståelse

Jamen hjertet sad oppe i halsen, også fordi det er i et sving hvor at der er bygget et hus helt ud til så kan slet ikke se noget før man står helt stille og han plejer altid at stoppe der.. Puha..

Det lyder også forfærdeligt

Anmeld

21. februar 2013

Swerg

Sabsy skriver:

Hej,

Vi var nede og handle og min dreng fik lov til at bruge sin løbecykel mens vi gik derned.

Han er rigtig god til at stoppe ved vejen og kigge sig for.
Men da vi gik hjem, gik det galt
Han cykler ca to meter foran mig og jeg siger han skal stoppe ved kanten - ingen reaktion. Med lidt bestemt stemme siger jeg igen stop - ingen reaktion og smider så mine poser og løber efter ham men han når at cykle ud på vejen
Heldigvis ingen biler, men jeg råbte så højt og blev helt øv over min reaktion Satte mig ved ham og fortalte hvorfor jeg blev sur og at han IKKE må kører ud UDEN jeg er der.

Har så dårlig samvittighed over jeg råbte..
Øv øv.. God aften

Din reaktion var HELT naturlig!!!  Du gik i panik og frygtede det værste! Selvfølgelig!! Hvem ville ikke det ?? vi må håbe at han har fået et chok og aldrig nærmer sig vejen uden kontrol 

Anmeld

21. februar 2013

Frk.S

I sådan en situation synes jeg altså ikke du skal have dårlig samvittighed over at du råbte af ham.

Det tror jeg at langt de fleste, hvis ikke alle, ville gøre i sådan en situation. 
SÅ bange tror jeg heller ikke man skal være for at råbe af sine børn - hvis der er fare på færde må det altså være det vigtigste. Og når du så satte dig ned og snakkede med ham om det bagefter - og forklarede hvorfor du reagerede som du gjorde, så er det jo bare fint.

Så tør du bare den dårlige samvittighed væk, og vær glad for der ikke skete ham noget. 

Anmeld

21. februar 2013

Frk.S

Dobbelt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.