Håber i kan hjælpe med at se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Åh nej,
jeg havde så inderligt håbet, hvor er jeg ked af jeg muligvis har pustet til dine forhåbninger med min historie.

Nu krydser jeg for at mens kommer og viser sit grimme fjæs så i kan kommer videre

Vil lige sige at jeg i går har testet positiv Så der er åbenbart en lille spirre inden i mig.

Jeg er åbenbart lang tid om at kunne teste positiv i forhold til mange andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Mink

Anonym skriver:

Vil lige sige at jeg i går har testet positiv Så der er åbenbart en lille spirre inden i mig.

Tillykke  

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Akmese skriver:

Tillykke  

Tak

Anmeld

24. februar 2013

Anonym8827

Hej kan se at der er en misfarvning i en af de to ender
Tror at den har trukket for meget væske, og derfor givet et falsk svar.

Håber du tager en ny.!.?

Anmeld

24. februar 2013

Mother-love

Mange siger at det kan snyde hvis der går for lang tid. Men jeg testede før mens dag og de var negativ indenfor tiden jeg smed den i toiletspanden. Næste morgen testede jeg igen jeg var lidt usikker men tænkte ja når det er over tiden så er den negativ. Så så den fra dagen før og de viste jo to streger. Jeg testede dagen efter igen og jeg var altså gravid for den kom inden for tiden. Og ja jeghar så også isabella på 21 mdr. Så nogen kan godt regne med den er positiv selvom den er over tiden

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej kan se at der er en misfarvning i en af de to ender
Tror at den har trukket for meget væske, og derfor givet et falsk svar.

Håber du tager en ny.!.?

Jeg tog en ny igår som var meget tydelig positiv :-) 

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Mange siger at det kan snyde hvis der går for lang tid. Men jeg testede før mens dag og de var negativ indenfor tiden jeg smed den i toiletspanden. Næste morgen testede jeg igen jeg var lidt usikker men tænkte ja når det er over tiden så er den negativ. Så så den fra dagen før og de viste jo to streger. Jeg testede dagen efter igen og jeg var altså gravid for den kom inden for tiden. Og ja jeghar så også isabella på 21 mdr. Så nogen kan godt regne med den er positiv selvom den er over tiden

Det er jeg glad for du siger, for testede igår og stod med en meget tydelig positiv test indenfor de 5 min. Men synes godt de der graviditets teste kan være svære at tyde og specielt når sådan en som mig ikke producerer så meget af det homon som en graviditets test måler efter. 

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

yay hvor er jeg glad for at læse dette, hvor er det bare fantastisk.
Sikke en rutcshe tur du har været på!!
hvordan har du det, dit hoved må da køre rundt, med først en positiv,efter tid, en negativ og så en positiv.

så ser det jo ud til at vi følges alligevel
hvor langt er du i dag ca??

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

yay hvor er jeg glad for at læse dette, hvor er det bare fantastisk.
Sikke en rutcshe tur du har været på!!
hvordan har du det, dit hoved må da køre rundt, med først en positiv,efter tid, en negativ og så en positiv.

så ser det jo ud til at vi følges alligevel
hvor langt er du i dag ca??

Tak, ja det har faktisk være nogle lidt lange dage at komme igennem, da jeg hele tiden bare har ville have at tiden skulle gå hurtig. Men efter at kunne teste tydelig positiv i 2 dage i træk er jeg 98 % sikker på at der allerede nu vokser sig en lille spire inde i mig

Jeg er i følge en gennemsnit terminsberegning på 4+4 i dag og har termin den 31.10.2013

Hvad med dig?  

Tænker at ringe til lægen senere og få bestilt tid, så jeg kan blive registreret i systemet som GRAVID

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Tak, ja det har faktisk være nogle lidt lange dage at komme igennem, da jeg hele tiden bare har ville have at tiden skulle gå hurtig. Men efter at kunne teste tydelig positiv i 2 dage i træk er jeg 98 % sikker på at der allerede nu vokser sig en lille spire inde i mig

Jeg er i følge en gennemsnit terminsberegning på 4+4 i dag og har termin den 31.10.2013

Hvad med dig?  

Tænker at ringe til lægen senere og få bestilt tid, så jeg kan blive registreret i systemet som GRAVID

ja det tror jeg også du kan regne med og lyder som en god ide at kontakte lægen,
det brænder også i mig for at kontakte lægen, men skal til scanning på fredag da jeg er blevet insemineret. så venter lige og høre hvad de siger

jamen dog så du jo to dage længe henne en mig jeg er efter egen beregning 4+2 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.