Håber i kan hjælpe med at se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Det selvfølgelig ikke for at give dig falske forhåbninger man altså igår tog jeg en test, og ja den var bare negativ som de tusind andre jeg har taget så den røg i skraldespanden.
Idag blev jeg bare så irriteret over de stadig kommende symptomer at jeg tænkte jeg tester igen. Og ja så kom jeg i tanke om testen igår kunne jo lige kigge og sørme jo om der ikke var to streger. skyndte mig derfor at tage en ny test og ja streg nr to kom allerede inden jeg fik hevet bukserne op

så håber der kommer en positiv update i morgen

Til at starte med vil jeg sige tilykke med din positive test. Her langt var du henne da du testede positivt? 

er meget spændt på imorgen tidlig... Tør virkelig ikke håbe for bare at blive skuffet igen... Det er hårdt at få så mange negative test. 

Jeg er i morgen gået 1 dag over mens. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Til at starte med vil jeg sige tilykke med din positive test. Her langt var du henne da du testede positivt? 

er meget spændt på imorgen tidlig... Tør virkelig ikke håbe for bare at blive skuffet igen... Det er hårdt at få så mange negative test. 

Jeg er i morgen gået 1 dag over mens. 

Jamen tusind tak Hehe det lidt svært at sige, for jeg har været i behandling men insemination og har en lidt længe cyklus end normalt efter hvad jeg selv kan regne ud er jeg 3+5idag hvor jeg har testet. men har ikke snakket med klinikken endnu regner med de kan svare mig ppt det i morgen.

Jeg venter spændt og håber inderligt på hopper med på båden

Anmeld

21. februar 2013

Benjamins'mor

Man kan ikke regne med en test efter tid.

Anmeld

22. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Læs brugsvejledning til testen,det er meget forskelligt,om max aflæsningstiden er 5 eller 10 minutter,og det er jo afgørende for,om din test er gyldig eller ej. 

Anmeld

22. februar 2013

Mama3

hejsa vil desværre sige at apotekets test er ret slemme til at vise skyggestreger kort tid over tid har selv oplevet det flere gange. Jeg ville prøve igen om et par dage med et andet mærke og så morgen urin:-) krydser fingre fdohar den er der denne gang :-) knus

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres kommentar, desværre står jeg med endnu en negativ test her til morgen... Øv øv heller ikke denne gang. Nu må mens godt til at komme så jeg kan komme videre. 

Anmeld

22. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Tak for alle jeres kommentar, desværre står jeg med endnu en negativ test her til morgen... Øv øv heller ikke denne gang. Nu må mens godt til at komme så jeg kan komme videre. 

Åh nej,
jeg havde så inderligt håbet, hvor er jeg ked af jeg muligvis har pustet til dine forhåbninger med min historie.

Nu krydser jeg for at mens kommer og viser sit grimme fjæs så i kan kommer videre

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Åh nej,
jeg havde så inderligt håbet, hvor er jeg ked af jeg muligvis har pustet til dine forhåbninger med min historie.

Nu krydser jeg for at mens kommer og viser sit grimme fjæs så i kan kommer videre

Det skal du ikke være ked af  Det er rart og høre hvordan andre oplever deres jagt på at blive gravide.

Jeg må bare håbe at mens kommer NU så vi kan træne videre. For dette nu at skulle gå og vente på mens når man ved man ikke er gravid er sgu ikke sjovt  

Rigtig god weekend til dig

Anmeld

22. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Det skal du ikke være ked af  Det er rart og høre hvordan andre oplever deres jagt på at blive gravide.

Jeg må bare håbe at mens kommer NU så vi kan træne videre. For dette nu at skulle gå og vente på mens når man ved man ikke er gravid er sgu ikke sjovt  

Rigtig god weekend til dig

det er bare et rent helvede,
ens hovede ved jo godt det er slut og man bare skal videre
og når kroppen så ikke reagere som den skal, ja så man ved at gå ud af sit gode skind.

mange tak
du må også have en rigtig god weekend til trods for den starter lidt træls

Anmeld

22. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Øv 

Op på hesten igen! 
 for at den er der næste gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.