hvad siger i piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

BigHope13

N&D skriver:

Du ved jeg er for dig min egen. Love you

I lige måde skønne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Miin'Baby'Mus

BigHope13 skriver:

jeg har brug for de damers hjælp endnu engang.

Jeg har testdag på lørdag, (to uger efter iui)
Har de sidste bare dage haft mens smerter og bare tænkt det lykkedes heller ikke denne gang.

Har haft rygsmerter/lændesmerter on off, ømme bryster siden tirsdag. Igår onsdag og idag torsdag har jeg sådan halv kvalme hele tiden, især når jeg sidder og når jeg ligger.
Over middag fik jeg bare nok, tænkte nu pisser jeg dutme på den test så den viser negativ som de tusind andre gange så mit hovedet og krop kan fatte det er falske symptomer og jeg kan få mens.

Får tisset og lavet testen og efter jeg får hevet bukserne op igen ser den sådan her ud.

I morgen er det 14 dage siden jeg har taget otrivelle kan den stadig ha betydning. Åhh hjælp piger har lyst til at være glad, men tør ikke

Hihi er så super meget oppe og kører - burde ligge og sove, men nej nej jeg skulle absolut lige kigge og så finde denne dejlige nyhed

Stort tillykke søde, så er der endelig lys for enden af tunnelen og det hårde arbejde

Anmeld

21. februar 2013

BigHope13

LilleNyPåVej skriver:

Hihi er så super meget oppe og kører - burde ligge og sove, men nej nej jeg skulle absolut lige kigge og så finde denne dejlige nyhed

Stort tillykke søde, så er der endelig lys for enden af tunnelen og det hårde arbejde

Hihi tusind tak skønne det bare så fantastisk og glæder mig til at suge en masser erfaring ud af dig

så kan du godt lægge dig til at sove Haha
tror mon nok jeg kommer til at drømme en masse dejligt i nat.

Anmeld

21. februar 2013

Benjamins'mor

BigHope13 skriver:

så skulle billedet være der

Den er positiv! TILLYKKE!

Anmeld

21. februar 2013

BigHope13

Benjamins'mor skriver:

Den er positiv! TILLYKKE!

Tusind tak

Anmeld

21. februar 2013

Lisbeth1985

TILLYKKE!! :-)

Anmeld

22. februar 2013

BigHope13

Lisbeth1985 skriver:

TILLYKKE!! :-)

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.