hvad siger i piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

BigHope13

Elias2010<3 skriver:

Tillykke !!! Total misundelig

hehe mange tak

åh den følelse kender jeg alt alt for godt,
det også helt underligt, man sidder næsten her og skammer sig
havde aldrig troet jeg kunne få lov at få denne oplevelse efter alt det her

er bare så hammer nervøs for om det nu også kan passe,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

så skulle billedet være der

Kææææææææææææææmpe tillykke 

Anmeld

21. februar 2013

Swerg

BigHope13 skriver:

hehe mange tak

åh den følelse kender jeg alt alt for godt,
det også helt underligt, man sidder næsten her og skammer sig
havde aldrig troet jeg kunne få lov at få denne oplevelse efter alt det her

er bare så hammer nervøs for om det nu også kan passe,

Du skal da overhovedet ikke skamme dig !!!  

jeg har i forvejen en dejlig søn som jeg da skal være utrolig heldig over at ha  

mat min mand ikke vil ha flere børN lige nu er da ikke nogens problem  

jeg mener at alle der skal være så uheldige at gennemgå behandlinger for at blive gravide skal ha alle de Sison de overhovedet kan få 

Endnu engang tillykke ! Håber at spiren vokser sig stor og stærk de næste 8 måneder !

Anmeld

21. februar 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

Kææææææææææææææmpe tillykke 

åhh tusind tusind tak,
hold op mit hovede det galoppere der ud af, kan overhovedet ikke forstå det. er det nu rigtig nok, er total test monster i weekenden.

Anmeld

21. februar 2013

BigHope13

Elias2010<3 skriver:

Du skal da overhovedet ikke skamme dig !!!  

jeg har i forvejen en dejlig søn som jeg da skal være utrolig heldig over at ha  

mat min mand ikke vil ha flere børN lige nu er da ikke nogens problem  

jeg mener at alle der skal være så uheldige at gennemgå behandlinger for at blive gravide skal ha alle de Sison de overhovedet kan få 

Endnu engang tillykke ! Håber at spiren vokser sig stor og stærk de næste 8 måneder !

tror også bare det fordi, at jeg også selv til tider er blevet helt grøn bag skærmen, og tænkt ihhhh hvorfor var det ikke mig.

men bliver lynhurtigt bare rigtig glad på andres vegne, og ja især dem som har været gennem behandling for det er bare en utrolig hård verden.

jeg for at manden din bliver skruk snart

Anmeld

21. februar 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

jeg har brug for de damers hjælp endnu engang.

Jeg har testdag på lørdag, (to uger efter iui)
Har de sidste bare dage haft mens smerter og bare tænkt det lykkedes heller ikke denne gang.

Har haft rygsmerter/lændesmerter on off, ømme bryster siden tirsdag. Igår onsdag og idag torsdag har jeg sådan halv kvalme hele tiden, især når jeg sidder og når jeg ligger.
Over middag fik jeg bare nok, tænkte nu pisser jeg dutme på den test så den viser negativ som de tusind andre gange så mit hovedet og krop kan fatte det er falske symptomer og jeg kan få mens.

Får tisset og lavet testen og efter jeg får hevet bukserne op igen ser den sådan her ud.

I morgen er det 14 dage siden jeg har taget otrivelle kan den stadig ha betydning. Åhh hjælp piger har lyst til at være glad, men tør ikke

Den er altså bare POSITIV!!

stort tillykke! vi er så glade på jeres vegne

Anmeld

21. februar 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Den er altså bare POSITIV!!

stort tillykke! vi er så glade på jeres vegne

tusind tusind tak skønne du

ej hvor jeg håber det lille spir blive siddende derinde

Anmeld

21. februar 2013

come2

BigHope13 skriver:

Har de sidste bare dage haft mens smerter og bare tænkt det lykkedes heller ikke denne gang.

Har haft rygsmerter/lændesmerter on off, ømme bryster siden tirsdag. Igår onsdag og idag torsdag har jeg sådan halv kvalme hele tiden, især når jeg sidder og når jeg ligger.
Over middag fik jeg bare nok, tænkte nu pisser jeg dutme på den test så den viser negativ som de tusind andre gange så mit hovedet og krop kan fatte det er falske symptomer og jeg kan få mens.

Får tisset og lavet testen og efter jeg får hevet bukserne op igen ser den sådan her ud.

I morgen er det 14 dage siden jeg har taget otrivelle kan den stadig ha betydning. Åhh hjælp piger har lyst til at være glad, men tør ikke

Kæmpe kæmpe tillykke til dig.

Jeg skal selv hele turen igennem.

Selvom jeg sidder i lort til halsen (PB der ikke lykkedes), smiler jeg alligevel når disse solstråle historier kommer

Anmeld

21. februar 2013

BigHope13

come2 skriver:

Kæmpe kæmpe tillykke til dig.

Jeg skal selv hele turen igennem.

Selvom jeg sidder i lort til halsen (PB der ikke lykkedes), smiler jeg alligevel når disse solstråle historier kommer

Ihhh hvor jeg dog kender følelsen. Jeg har godt nok været ved at smide håndklædet i ringen.
Og er super glad for at det for en gangs skyld er mig der kan smide en solståle historie der har været masser af regn og stormvejr for at nå hertil. men er sikker på det nok også skal lykkedes for jer.

Anmeld

21. februar 2013

Mom2

BigHope13 skriver:

Der er uden tvivl to streger!

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.