Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Elias2010<3 skriver: Tillykke !!! Total misundelig
Tillykke !!! Total misundelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: så skulle billedet være der
så skulle billedet være der
Kææææææææææææææmpe tillykke
BigHope13 skriver: hehe mange tak åh den følelse kender jeg alt alt for godt, det også helt underligt, man sidder næsten her og skammer sighavde aldrig troet jeg kunne få lov at få denne oplevelse efter alt det herer bare så hammer nervøs for om det nu også kan passe,
hehe mange tak åh den følelse kender jeg alt alt for godt, det også helt underligt, man sidder næsten her og skammer sighavde aldrig troet jeg kunne få lov at få denne oplevelse efter alt det herer bare så hammer nervøs for om det nu også kan passe,
Du skal da overhovedet ikke skamme dig !!!
jeg har i forvejen en dejlig søn som jeg da skal være utrolig heldig over at ha
mat min mand ikke vil ha flere børN lige nu er da ikke nogens problem
jeg mener at alle der skal være så uheldige at gennemgå behandlinger for at blive gravide skal ha alle de Sison de overhovedet kan få
Endnu engang tillykke ! Håber at spiren vokser sig stor og stærk de næste 8 måneder !
FrkZier skriver: Kææææææææææææææmpe tillykke
Elias2010<3 skriver: Du skal da overhovedet ikke skamme dig !!! jeg har i forvejen en dejlig søn som jeg da skal være utrolig heldig over at ha mat min mand ikke vil ha flere børN lige nu er da ikke nogens problem jeg mener at alle der skal være så uheldige at gennemgå behandlinger for at blive gravide skal ha alle de Sison de overhovedet kan få Endnu engang tillykke ! Håber at spiren vokser sig stor og stærk de næste 8 måneder !
BigHope13 skriver: jeg har brug for de damers hjælp endnu engang.Jeg har testdag på lørdag, (to uger efter iui)Har de sidste bare dage haft mens smerter og bare tænkt det lykkedes heller ikke denne gang.Har haft rygsmerter/lændesmerter on off, ømme bryster siden tirsdag. Igår onsdag og idag torsdag har jeg sådan halv kvalme hele tiden, især når jeg sidder og når jeg ligger.Over middag fik jeg bare nok, tænkte nu pisser jeg dutme på den test så den viser negativ som de tusind andre gange så mit hovedet og krop kan fatte det er falske symptomer og jeg kan få mens.Får tisset og lavet testen og efter jeg får hevet bukserne op igen ser den sådan her ud.I morgen er det 14 dage siden jeg har taget otrivelle kan den stadig ha betydning. Åhh hjælp piger har lyst til at være glad, men tør ikke
jeg har brug for de damers hjælp endnu engang.Jeg har testdag på lørdag, (to uger efter iui)Har de sidste bare dage haft mens smerter og bare tænkt det lykkedes heller ikke denne gang.Har haft rygsmerter/lændesmerter on off, ømme bryster siden tirsdag. Igår onsdag og idag torsdag har jeg sådan halv kvalme hele tiden, især når jeg sidder og når jeg ligger.Over middag fik jeg bare nok, tænkte nu pisser jeg dutme på den test så den viser negativ som de tusind andre gange så mit hovedet og krop kan fatte det er falske symptomer og jeg kan få mens.Får tisset og lavet testen og efter jeg får hevet bukserne op igen ser den sådan her ud.I morgen er det 14 dage siden jeg har taget otrivelle kan den stadig ha betydning. Åhh hjælp piger har lyst til at være glad, men tør ikke
pcoramt skriver: Den er altså bare POSITIV!! stort tillykke! vi er så glade på jeres vegne
Den er altså bare POSITIV!! stort tillykke! vi er så glade på jeres vegne
Kæmpe kæmpe tillykke til dig.
Jeg skal selv hele turen igennem.
Selvom jeg sidder i lort til halsen (PB der ikke lykkedes), smiler jeg alligevel når disse solstråle historier kommer
come2 skriver: Kæmpe kæmpe tillykke til dig. Jeg skal selv hele turen igennem. Selvom jeg sidder i lort til halsen (PB der ikke lykkedes), smiler jeg alligevel når disse solstråle historier kommer
Der er uden tvivl to streger!
Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128