Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
18 svar
9 synes godt om
21. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder...
Hvad ville du gøre i følgende situation:

I har være sammen i 5 år, i har 1 barn og 1 på vej. Der er problemer af økonomisk og praktisk art og parforholdet knager i forvejen..I har snakket om tingene og er enige om at give det SIDSTE chance og arbejde for at det hele bliver bedre... Han "glemmer" så 2 vigtige regninger (hvilket IKKE er første gang) og samme dag misser han en tid hos jordmoder som han for det første havde lovet at tage med til, for det andet skulle have kørt dig til. Istedet sover han og du GÅR til jordmoder, med bækkenløsning...

Hvad ville du gøre? Jeg aner ikke mine levende råd, er trist, sur og forvirret og kan ikke længere skelne mellem hormonflip og den "ægte" vare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

I har være sammen i 5 år, i har 1 barn og 1 på vej. Der er problemer af økonomisk og praktisk art og parforholdet knager i forvejen..I har snakket om tingene og er enige om at give det SIDSTE chance og arbejde for at det hele bliver bedre... Han "glemmer" så 2 vigtige regninger (hvilket IKKE er første gang) og samme dag misser han en tid hos jordmoder som han for det første havde lovet at tage med til, for det andet skulle have kørt dig til. Istedet sover han og du GÅR til jordmoder, med bækkenløsning...

Hvad ville du gøre? Jeg aner ikke mine levende råd, er trist, sur og forvirret og kan ikke længere skelne mellem hormonflip og den "ægte" vare...

Jeg var uden tvivl blevet sur og skuffet, men ikke noget jeg ville stoppe forholdet over 

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Tænker at hvis det er en regning der har betydingn for jer begge så er det et fællesansvar.

Ret fjollet at sove når man har en aftale men hvis i bor sammen ku du så ikke bare vække ham?

Anmeld

21. februar 2013

M&F&C

HVIS det havde været her, så havde jeg simpelthen givet ham den ultimative KOLDE skulder.... virkelig ignoreret ham, ladet ham tygge på hvordan han havde skuffet og i dine øjne endnu engang svigtet. 

Og når han så spørger om du ikke godt vil tale med ham, så ville jeg meddele ham om, at sætte sig på en stol og ikke forlade den før der var talt ud om tingene. Og så ville jeg nok spørge ham, om han ikke mener, at han har misbrugt chancen og om han egentlig overhovedet ønsker den sidste chance for at få forholdet til at fungere - og så tage den derfra. Umiddelbart virker han jo ligeglad, når nu han bare sover. 

Du kan evt. også bare, når du henter dit barn i institution tage hjem til dine forældre og evt. overnatte til imorgen, hvis du kan liste en taske med, med lidt tøj, bleer osv. Og så ignorere ham, og se hvor desperat han bliver eller ikke bliver. Hvis han virker ligeglad med, at du er ''skredet'', så har du jo svaret på, om forholdet er løbet ud i sandet. 

Held og lykke!! og et kram til dig.... 

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Tænker at hvis det er en regning der har betydingn for jer begge så er det et fællesansvar.

Ret fjollet at sove når man har en aftale men hvis i bor sammen ku du så ikke bare vække ham?

Men regningerne havde han jo taget fra postkassen af... Jeg var slet ikke klar over at de ikke var betalt over hans pbs som de plejer og at han havde modtaget rykker nr. 2...

-og tro mig.. vækning var prøvet... "ja jeg står op nu..." *snork*

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Men regningerne havde han jo taget fra postkassen af... Jeg var slet ikke klar over at de ikke var betalt over hans pbs som de plejer og at han havde modtaget rykker nr. 2...

-og tro mig.. vækning var prøvet... "ja jeg står op nu..." *snork*

Oki det er da os lidt sært hvis den plejer køre over pbs, emn hvis det er noget han har for vane ku det være du sku overtage ellers kan det blive et slemt rod.

Der havde jeg så taget ham i benene og slæbt ham ud af sofaen

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

M&F skriver:

HVIS det havde været her, så havde jeg simpelthen givet ham den ultimative KOLDE skulder.... virkelig ignoreret ham, ladet ham tygge på hvordan han havde skuffet og i dine øjne endnu engang svigtet. 

Og når han så spørger om du ikke godt vil tale med ham, så ville jeg meddele ham om, at sætte sig på en stol og ikke forlade den før der var talt ud om tingene. Og så ville jeg nok spørge ham, om han ikke mener, at han har misbrugt chancen og om han egentlig overhovedet ønsker den sidste chance for at få forholdet til at fungere - og så tage den derfra. Umiddelbart virker han jo ligeglad, når nu han bare sover. 

Du kan evt. også bare, når du henter dit barn i institution tage hjem til dine forældre og evt. overnatte til imorgen, hvis du kan liste en taske med, med lidt tøj, bleer osv. Og så ignorere ham, og se hvor desperat han bliver eller ikke bliver. Hvis han virker ligeglad med, at du er ''skredet'', så har du jo svaret på, om forholdet er løbet ud i sandet. 

Held og lykke!! og et kram til dig.... 

Det lyder faktisk ikke som nogen dårlig ide.... Lige umiddelbart går han vist bare og tror at alt er godt og vi bare kan fortsætte med at arbejde på alle de ting vi har snakket om... men jeg føler ikke rigtig hverken lyst eller overskud til det ovenpå det her...

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg ville sige at han skulle tage sig sammen, for det var én af de ting der gjorde at forholdet ikke kunne fungere ordentligt... Men jeg ville bestemt ikke bede ham ryge og rejse pga. det.. Vi er alle mennesker og ingen af os er uden fejl/mangler... Men vi er alle i stand til at tilgive og glemme.. Og lade hormoner være hormoner

Anmeld

21. februar 2013

hesøth

Månsson skriver:

Oki det er da os lidt sært hvis den plejer køre over pbs, emn hvis det er noget han har for vane ku det være du sku overtage ellers kan det blive et slemt rod.

Der havde jeg så taget ham i benene og slæbt ham ud af sofaen

Men gider man det?

Opfører sig som en mor overfor sin mand?

Hvis han ikke selv kan finde ud af at betale regninger til tiden - eller stå op OG interessere sig for sin kone+kommende barn, hvá så??

Anmeld

21. februar 2013

TeamRocket

Sådan kører vores forhold også. Og han er ikke til at snakke med fordi han tar det ikke seriøst og mener bare jeg er hysterisk. Og så blir jeg hysterisk fordi han ikke tar det seriøst. :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.