bræk syge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Babydreams

Tauf skriver:

Det er dejligt. Du må ikke give ham mælkeprodukter. Vand og bliver det ved så lidt saft . Så han får energi:-)

Vil holde mig langt fra mælkeprodukter! Har franskbrød, jeg tænker at jeg vil give ham når han vågner! Han sover meget, kunne hpbe at han bare sov det hele væk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Min mor er lige kommet med juice, så det tilbyder jeg ham når han vågner! Men syntes han er god til at drikke, så det er jeg ikke så bekymret for!
Han var bare lige blevet rask, efter han har lagt 1 uge med ørerne, og han var endelig begyndt at spise igen! Men vi starter bare forfra

Tak for svar og rådet

Øv lille mus.. Ih der er bare ikke noget værre end at se dem sådan, man føler sig så magtesløs som mor..
Håber han snart bliver frisk..

Det var så lidt

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

RikkeRasmussen skriver:

Vil holde mig langt fra mælkeprodukter! Har franskbrød, jeg tænker at jeg vil give ham når han vågner! Han sover meget, kunne hpbe at han bare sov det hele væk!

God bedring med ham:-)

Anmeld

21. februar 2013

Babydreams

Månsson skriver:

Øv lille mus.. Ih der er bare ikke noget værre end at se dem sådan, man føler sig så magtesløs som mor..
Håber han snart bliver frisk..

Det var så lidt

Ja det er virkelig forfærdeligt! Syntes det er så uretfærdigt! Ville meget hellere at det var mig der var syg, men sådan har alle forældre det nok
Håber også snart det er ovre, han sover meget, så kunne håbe at han bare sov det hele væk!

Anmeld

21. februar 2013

Babydreams

Tauf skriver:

God bedring med ham:-)

Mange tak

Anmeld

21. februar 2013

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Ja det er virkelig forfærdeligt! Syntes det er så uretfærdigt! Ville meget hellere at det var mig der var syg, men sådan har alle forældre det nok
Håber også snart det er ovre, han sover meget, så kunne håbe at han bare sov det hele væk!

Det tror jeg helt sikkert vi alle ville ja..
Det er i hvert fald en go måde at blive frisk på Det ved vi jo os med os selv

Anmeld

21. februar 2013

B&J

RikkeRasmussen skriver:

Ja håber også han snart er frisk igen, fordi vi skal fejre hans fødselsdag lørdag, ellers må vi bare aflyse det jo, hellere han bliver frisk!
Syntes han er god til at drikke, heldigvis ..

Tak for dit svar

ja håber han snart er rask så når i skal holde fødselsdag, men godt han drikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.