bræk syge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. februar 2013

Babydreams

Min søn der bliver 1 år på lørdag, har i nat kastet voldsomt op, og en enkel gang til morgen! Han vil ikke have noget som helst at spise, han har ikke fået mad siden klokken 19 igår aftes!

Nogle der har nogle råd? Ikke engang marie kiks som han plejer at elske gider han at spise!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Sara.

RikkeRasmussen skriver:

Min søn der bliver 1 år på lørdag, har i nat kastet voldsomt op, og en enkel gang til morgen! Han vil ikke have noget som helst at spise, han har ikke fået mad siden klokken 19 igår aftes!

Nogle der har nogle råd? Ikke engang marie kiks som han plejer at elske gider han at spise!

Han kan godt klare det uden mad et par dage.... Vi andre gider heller ikke mad når vi kaster op.

Men det er vigtigt med masser af væske! Og hvis han ikke rigtig gider kan du evt prøve at lave en vand is til ham.....

God bedring med ham det hårdt når ens børn er suge

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Pyt med maden bare han drikker og håber snart han er tip top igen når børn er syge så gælder alle kneb så de kan få noget at drikke og spise

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

RikkeRasmussen skriver:

Som de andre siger VÆSKE VÆSKE VÆSKE..... Vi har lige været gennem det i en uge:-(:-(:-(.

God bedring med det bette pus:-):-)

Anmeld

21. februar 2013

L&V

RikkeRasmussen skriver:

Ja som de andre siger så væske, gerne saft eller juice da sukker binder væsken.. Ellers ha en flaske vand men en spsk sukker og en tsk salt, Laura havde det i en lille uge og blev noget tynd men er kommet efter det igen. Bare bliv ved med at tilbyde farvoritterne så når sulten melder sig så er der noget

Anmeld

21. februar 2013

Babydreams

Sara. skriver:

Han kan godt klare det uden mad et par dage.... Vi andre gider heller ikke mad når vi kaster op.

Men det er vigtigt med masser af væske! Og hvis han ikke rigtig gider kan du evt prøve at lave en vand is til ham.....

God bedring med ham det hårdt når ens børn er suge

Ja det er så hårdt når de er syge!! Han var lige blevet rask med ørerne og begyndt at spise igen, også kommer det her! Øv!

Syntes han er rigtig god til at drikke, heldigvis!

Tak for dit svar, og fif

Anmeld

21. februar 2013

Babydreams

B&J skriver:

Pyt med maden bare han drikker og håber snart han er tip top igen når børn er syge så gælder alle kneb så de kan få noget at drikke og spise

Ja håber også han snart er frisk igen, fordi vi skal fejre hans fødselsdag lørdag, ellers må vi bare aflyse det jo, hellere han bliver frisk!
Syntes han er god til at drikke, heldigvis ..

Tak for dit svar

Anmeld

21. februar 2013

Babydreams

Tauf skriver:

Som de andre siger VÆSKE VÆSKE VÆSKE..... Vi har lige været gennem det i en uge:-(:-(:-(.

God bedring med det bette pus:-):-)

Årh stakkels jer, håber ikke vi skal være ramt så hårdt, han var lige blevet rask efter en uge med ørerne, og var begyndt at spise igen! Syntes han har været meget ramt i sit korte liv!

Han er god til at drikke, heldigvis

Tak for svar

Anmeld

21. februar 2013

MyLove E

RikkeRasmussen skriver:

Årh stakkels jer, håber ikke vi skal være ramt så hårdt, han var lige blevet rask efter en uge med ørerne, og var begyndt at spise igen! Syntes han har været meget ramt i sit korte liv!

Han er god til at drikke, heldigvis

Tak for svar

Det er dejligt. Du må ikke give ham mælkeprodukter. Vand og bliver det ved så lidt saft . Så han får energi:-)

Anmeld

21. februar 2013

Babydreams

Månsson skriver:

Ja som de andre siger så væske, gerne saft eller juice da sukker binder væsken.. Ellers ha en flaske vand men en spsk sukker og en tsk salt, Laura havde det i en lille uge og blev noget tynd men er kommet efter det igen. Bare bliv ved med at tilbyde farvoritterne så når sulten melder sig så er der noget

Min mor er lige kommet med juice, så det tilbyder jeg ham når han vågner! Men syntes han er god til at drikke, så det er jeg ikke så bekymret for!
Han var bare lige blevet rask, efter han har lagt 1 uge med ørerne, og han var endelig begyndt at spise igen! Men vi starter bare forfra

Tak for svar og rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.