Jeg fik en koloskopi i juni sidste år,og det var lige omvendt for mig.Jeg havde også hørt rædselshistorier om udrensningen,men det var ingenting.Tror det kommer meget an på hvad for noget du får.Jeg havde ingen kvalme,og fra jeg drak det gik der ca. 20 min.,så skulle jeg på toilettet,og det var det.
Fasten synes jeg heller ikke var så slem,for man skal jo drikke så meget væske,og det fylder godt.Få købt noget klar suppe,det er godt.Sorbet is må du også spise.Så føler man trods alt at man spiser noget.
Da jeg kom derud var de 1½ time forsinket,det var egentlig der jeg synes det var værst,for jeg var godtnok ved at være pænt sulten og tørstig!
Men selve undersøgelsen var et helvede,synes jeg.Jeg ville nemlig også prøve uden bedøvelse,for det blev jeg helt vildt svimmel af,og fik det ret skidt,men til sidst råbte jeg at de skulle stoppe,jeg ville ikke mere.De tilkaldte endda en overlæge.Men så besluttede jeg alligevel at tage imod bedøvelsen,og så mærkede jeg intet,og kan heller intet huske.Så tag imod alt hvad de vil give dig ;-)
Anmeld