Beskyldninger når man går fra hinanden-langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Det har jeg og det er rigtig svært, da hun nemt føler jeg er på hans side, jeg har prøvet at få det til at give mening for hende, feks har han ny kæreste, og er begyndt at snakke om børn, og det gjorde min veninde gik i baglås, og pludselig var der flere ting hun havde været udsat for og frygtede for hans nye kæreste og hvad vis de fik børn, for han var jo ligeglad med hende og sit eget barn, og svinger fra den ene yderlighed til den anden, hvor han er ligeglad pg det sårer til at han forfølger hende og hun frygter han vil komme og have samværd, bortføre barnet osv, og når hun bliver det mindste ustabil er hun slet ikke til at snakke med, og engang imellem, kan hun rent faktisk se logisk på det, og indrømmer ting, men ja passer man ikke på og bliver det mindste løber det helt af, så er så svært, og ja må indrømme jeg også har ondt af manden. De gange jeg har mødt og snakket med ham, har han virket rigtig sød, og støttende for min veninde, og gør det så svært at tro, at han netop skulle have gjort alle de ting, da han også er frifundet i anklagerne i retten

Øv... Ja, det virker som om du ikke rigtigt kan gøre hverken fra eller til. Det må være meget frustrerende. Har du overvejet at gå til myndighederne med nogle af dine tanker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Øv... Ja, det virker som om du ikke rigtigt kan gøre hverken fra eller til. Det må være meget frustrerende. Har du overvejet at gå til myndighederne med nogle af dine tanker?

De er allerede inde over, og hun vil vide det er mig, hvis jeg udtrykker noget til kommunen.

Anmeld

20. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

De er allerede inde over, og hun vil vide det er mig, hvis jeg udtrykker noget til kommunen.

OK. Ja, så må du jo tage et valg om du vil bakke din veninde op eller lytte til dine tvivl. Det er et svært valg...

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK. Ja, så må du jo tage et valg om du vil bakke din veninde op eller lytte til dine tvivl. Det er et svært valg...

Meget

Anmeld

20. februar 2013

H+S Skjolgborg.

Anna111 skriver:

Syntes ærlig talt det er mere synd for far og barnet faren har passet barnet mest men må nu ikke se det på grund af alle de beskyldninger hun kommer med og det skader osse barnet at skulle høre på noget negativt om sin far hele tiden...

Anmeld

20. februar 2013

H+S Skjolgborg.

Jeg syntes helt klart du skal kontakte kommunne tros hun er din veninde er du bekymmer så er det jo barn som nr 1 du skal tænke på og ikke din veninde og du stå på sideline og ser og høre på det er ikke så smart og du har pligt af kontakte kommunen også.

Udover det syntes jeg faren skal komme ind i kampen og kæmpe om af få sit barn hjem til sig længer er den endelig ikke i mine øjne.

Udfra alle de indlæg jeg har læst så er det ikke veninde som nr et men barne det skal handle om.

Det er sjælden det er lykkeligt af gå fra hinanden og desværre mange kvinder der lyver sig igennem alt for af få sit barn det ligge jo til det af være mor det er mit barn og skrider du er du ude af ikke kun mit liv men vores.

Jeg er så heldig af have 2 dejlig eks.er til min børn på 6-12 år og har pyha aldrig prøve nogle problemer der ikke var til af løse over en kop kaffe eller tlf.

Pyha for det.

Du skal kontakt kommunen og sige det du ved syntes jeg bestem du er endlig og med skyld i far så ikke har mere kontakt nu for have du stået frem som vidne så kunne det ske han have samvær mere. Ikke af jeg har ret i af han ville have mere samvær men det hjælper ikke din veninde det her og slet ikke barn af du ikke stå frem med det du ved og ser.

Mvh

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.