Jeg syntes helt klart du skal kontakte kommunne tros hun er din veninde er du bekymmer så er det jo barn som nr 1 du skal tænke på og ikke din veninde og du stå på sideline og ser og høre på det er ikke så smart og du har pligt af kontakte kommunen også.
Udover det syntes jeg faren skal komme ind i kampen og kæmpe om af få sit barn hjem til sig længer er den endelig ikke i mine øjne.
Udfra alle de indlæg jeg har læst så er det ikke veninde som nr et men barne det skal handle om.
Det er sjælden det er lykkeligt af gå fra hinanden og desværre mange kvinder der lyver sig igennem alt for af få sit barn det ligge jo til det af være mor det er mit barn og skrider du er du ude af ikke kun mit liv men vores.
Jeg er så heldig af have 2 dejlig eks.er til min børn på 6-12 år og har pyha aldrig prøve nogle problemer der ikke var til af løse over en kop kaffe eller tlf.
Pyha for det.
Du skal kontakt kommunen og sige det du ved syntes jeg bestem du er endlig og med skyld i far så ikke har mere kontakt nu for have du stået frem som vidne så kunne det ske han have samvær mere. Ikke af jeg har ret i af han ville have mere samvær men det hjælper ikke din veninde det her og slet ikke barn af du ikke stå frem med det du ved og ser.
Mvh
Henriette
Anmeld