MariaKyedDK skriver:
hej med dig 
det var lige et spørgsmål jeg kan svare dig på, jeg er nemlig også 2. gangs gravid, og det er 6 år siden jeg fik min første søn 
jeg er i uge 14+0 idag, men jeg har siden uge 6 haft rigtig meget ondt i underlivet og lænden + jeg begyndte at få meget kvalme i uge 6 og viiiildt træt. sådan var det ikke første gang.
med hensyn til at være bekymret i de første 12 uger, ja det er normalt, det var jeg også rigtig meget. men jeg tror det er fordi vi havde prøvet at blive gravide i 3½ år. så jeg lå os bare på sofaen og sov efter jeg havde afleveret lillemanden i skole. turde ik rigtig røre mig.
så jeg ved præsis hvordan du har det nu, jeg er begyndt at døje rigtig meget med at have ondt i lænden , dette skal jeg vidst ha ringet til lægen om, for det bekymre mig ret meget.
så alt i alt lyder vores gravidittet ens da jeg os var i uge 6 og fremad...
jeg har stadig kvalme, men ikke så slemt som de første 3 måneder... jeg spiser hele tiden for ikke at få kvalmen, for går der for lang tid så får jeg det virkelig skidt.
jeg er heldigvis ikke så træt mere, men det med min lænd hænder mig meget i at rørere mig for meget, og faktisk tænker jeg på om det kan være fordi jeg har rørt mig så lidt i graviditeten ind til videre. så du skal ikke være så bekymret for at rører dig og gøre ting.
der er jo nogen som træner hver dag i deres graviditet, og tror os det er rigtig sundt at rører sig hver dag. kan bare godt være enormt svært hvis kvalmen og trætheden er rigtig slem, hvilket den er hos mig.
men Tillykke med din graviditet... 
hov glemte lige at svare på mave størrelsen, ja på mig kunne man os hurtigt se min mave 
idag ligner jeg en som er i uge 18 - 20... og da jeg var 6 uger henne lignede jeg en der var i uge 11 - 13 
så helt normalt anden gang, man bliver hurtig stor og alt går bare hurtigere.