anden gravidtet masse spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg har masse sprøgsmål da jeg gravid anden gang.

selvom jeg har været gravid før og født og har en skøn datter nu, så jeg bar bange og har masse spørgmål alligevel.

jeg er i uge 6 og man kan allerede se jeg er gravid, er det normalt ?

jeg ondt i nedeste del af maven hele tiden i 1 uge nu, jeg kan læse mig til plus jeg har fået afvide at det meget normalt, havde i andre det også sådan i jeres 2. gravidtet . ?

passede i meget på de førstte 12 måneder, jeg tør næsten ikke gør noget, er det normalt

kalvme og træt er allerede kommet

håber der nogen der gør jeg falder mere til ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg er 8+4 anden gangs.

Det med ondt forneden, det er din livmoder som udvider sig.

Man kan også se en graviditet tidligere anden gang, altså på maven osv.

Jeg har dog ikke så meget kvalme, men kvalme er jo normalt.
Dog er jeg rigtigt træt for tiden.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg er 8+4 anden gangs.

Det med ondt forneden, det er din livmoder som udvider sig.

Man kan også se en graviditet tidligere anden gang, altså på maven osv.

Jeg har dog ikke så meget kvalme, men kvalme er jo normalt.
Dog er jeg rigtigt træt for tiden.

ja det ved jeg godt, at tingene er normal, men er bar stadig meget utryk ved det

ville bar hører om der andre der har det som mig ? og de også allerede kan se maven, på sig selv

Anmeld

20. februar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

selvom jeg har været gravid før og født og har en skøn datter nu, så jeg bar bange og har masse spørgmål alligevel.

jeg ondt i nedeste del af maven hele tiden i 1 uge nu, jeg kan læse mig til plus jeg har fået afvide at det meget normalt, havde i andre det også sådan i jeres 2. gravidtet . ?

passede i meget på de førstte 12 måneder, jeg tør næsten ikke gør noget, er det normalt

Jeg blev hurtig kæmpe, da jeg ventede mig 2. gang, og var egentlig nok også mere nervæs for om alt var ok

Og var meget træt - det er jo også ganske normalt, men vi var simplethen nødsaget til at fortælle det i uge 8, da jeg ikke kunne skjule det

Men alt gik fint og jeg har nu to dejlige drenge

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Jeg blev hurtig kæmpe, da jeg ventede mig 2. gang, og var egentlig nok også mere nervæs for om alt var ok

Og var meget træt - det er jo også ganske normalt, men vi var simplethen nødsaget til at fortælle det i uge 8, da jeg ikke kunne skjule det

Men alt gik fint og jeg har nu to dejlige drenge

hvor det dejligt at hører

ja jeg føler virkelig mig også stor, tror hellere ikke vi kan skjule det så længe . 

havde du også ondt i din mave anden gang ?

Anmeld

20. februar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

hvor det dejligt at hører

ja jeg føler virkelig mig også stor, tror hellere ikke vi kan skjule det så længe . 

havde du også ondt i din mave anden gang ?

Det husker jeg ikke, men nok ikke, kan bare huske at jeg fik at vide, at så længe jeg ikke blødte, så var der ingen bekymringer

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Det husker jeg ikke, men nok ikke, kan bare huske at jeg fik at vide, at så længe jeg ikke blødte, så var der ingen bekymringer

det er rigtigt - det gør jeg heldigvis ikke , jeg håber ikke jeg kommer til det.

Anmeld

20. februar 2013

Hailiesmom11

Jeg er også 2. Gang gravid 9+3 og jo jeg kan seæv tydeligt se at maven er vokset og vi har også bestemt at vi er nød til at fortælle resterende familie det i weekenden da jeg ikke tror den kan skjules meget længere..
Jeg har også haft mere ondt i underlivet her anden gang men tilgengæld er alle andre symptomer nøjagtig som sidst, knap så slrm kvalme denne gang dog.. men jeg tør heller ikke rigtig gøre for meget altaå overanstrenge mig osv.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Jeg er også 2. Gang gravid 9+3 og jo jeg kan seæv tydeligt se at maven er vokset og vi har også bestemt at vi er nød til at fortælle resterende familie det i weekenden da jeg ikke tror den kan skjules meget længere..
Jeg har også haft mere ondt i underlivet her anden gang men tilgengæld er alle andre symptomer nøjagtig som sidst, knap så slrm kvalme denne gang dog.. men jeg tør heller ikke rigtig gøre for meget altaå overanstrenge mig osv.

ej hvor er jeg bar glad for jeg ikke er den eneste og det helt normalt at have det sådan her - bliver skam helt glad .

Anmeld

20. februar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

hej med dig

det var lige et spørgsmål jeg kan svare dig på, jeg er nemlig også 2. gangs gravid, og det er 6 år siden jeg fik min første søn

jeg er i uge 14+0 idag, men jeg har siden uge 6 haft rigtig meget ondt i underlivet og lænden + jeg begyndte at få meget kvalme i uge 6 og viiiildt træt. sådan var det ikke første gang.

med hensyn til at være bekymret i de første 12 uger, ja det er normalt, det var jeg også rigtig meget. men jeg tror det er fordi vi havde prøvet at blive gravide i 3½ år. så jeg lå os bare på sofaen og sov efter jeg havde afleveret lillemanden i skole. turde ik rigtig røre mig.

så jeg ved præsis hvordan du har det nu, jeg er begyndt at døje rigtig meget med at have ondt i lænden , dette skal jeg vidst ha ringet til lægen om, for det bekymre mig ret meget.

så alt i alt lyder vores gravidittet ens da jeg os var i uge 6 og fremad...

jeg har stadig kvalme, men ikke så slemt som de første 3 måneder... jeg spiser hele tiden for ikke at få kvalmen, for går der for lang tid så får jeg det virkelig skidt.

jeg er heldigvis ikke så træt mere, men det med min lænd hænder mig meget i at rørere mig for meget, og faktisk tænker jeg på om det kan være fordi jeg har rørt mig så lidt i graviditeten ind til videre. så du skal ikke være så bekymret for at rører dig og gøre ting.

der er jo nogen som træner hver dag i deres graviditet, og tror os det er rigtig sundt at rører sig hver dag. kan bare godt være enormt svært hvis kvalmen og trætheden er rigtig slem, hvilket den er hos mig.

men Tillykke med din graviditet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.