Ude og hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

Gravid2012

norenberg skriver:

Jeg fik ingenting for min historie....

tror du at det gaelder min historie det her paa billedet ? hvad var din historie om ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

norenberg

Gravid2012 skriver:

tror du at det gaelder min historie det her paa billedet ? hvad var din historie om ?

Den handlede om mit vægttab på 115 kg og mine sønner som er født med 8 mdr mellemrum og den ene søns for tidlige fødsel....

Anmeld

20. februar 2013

Gravid2012

norenberg skriver:

Den handlede om mit vægttab på 115 kg og mine sønner som er født med 8 mdr mellemrum og den ene søns for tidlige fødsel....

115 kg... ???? wow godt gaaet !!!

Anmeld

20. februar 2013

Frk. Himmelblå

Gravid2012 skriver:

Jeg havde skrevet min livshistorie til Ude og Hjemme og egentlig ikke regnet med noget. Men nu skrev de til mig at de vil komme herned til Kreta og lave en reportage med mig, min mand og min soen!!!

Er det ikke for fedt??? har aabenbart en lidt spaendende livshistorie!

hvor kendt er ude og hjemme egentlig i dk ?? min mor sender den konstant til mig - er helt vild med den!

Læser det i venteværelser, hvis der ikke er aviser eller dameblade (såsom Femina etc.)

Bryder mig ikke så meget om alle de der Så-døde-jeg-næsten/Nyfødte-trillinger-ringer-selv-efter-hjælp  -historier.

Men bliver da spændende for dig at være med. Perfekt, når du selv synes godt om bladet.

Anmeld

20. februar 2013

Koen.

Jeg læser det en gang i mellem, synes det er et godt blad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.