Ude og hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

MortilElias2010

Gravid2012 skriver:

Jeg havde skrevet min livshistorie til Ude og Hjemme og egentlig ikke regnet med noget. Men nu skrev de til mig at de vil komme herned til Kreta og lave en reportage med mig, min mand og min soen!!!

Er det ikke for fedt??? har aabenbart en lidt spaendende livshistorie!

hvor kendt er ude og hjemme egentlig i dk ?? min mor sender den konstant til mig - er helt vild med den!

Min mormor får det, så hun har det altid liggende - besøger hende dog desværre for sjældent, så har stemt nej for læser generelt ikke blade. Men er der lige brug for et afbræk i mit eget liv og jeg er hos hende så kan jeg godt finde på at skimte det. 

Spændende med din livshistorie, du må gerne dele den med os når bladet udkommer, for jeg kommer ikke til at købe det 

Og måske ville jeg som dig læse det noget oftere hvis jeg heller ikke var hjemme i Danmark 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Frk.S

Jeg tror da at Ude og Hjemme er meget kendt - men jeg læser det ikke selv. Jeg ser det også lidt som noget for den lidt ældre generation. Men det er nu ikke derfor jeg ikke læser det - læser heller ikke andre sladderblade....kan ikke med den slags.

Anmeld

19. februar 2013

Gravid2012

MortilElias2010 skriver:

Min mormor får det, så hun har det altid liggende - besøger hende dog desværre for sjældent, så har stemt nej for læser generelt ikke blade. Men er der lige brug for et afbræk i mit eget liv og jeg er hos hende så kan jeg godt finde på at skimte det. 

Spændende med din livshistorie, du må gerne dele den med os når bladet udkommer, for jeg kommer ikke til at købe det 

Og måske ville jeg som dig læse det noget oftere hvis jeg heller ikke var hjemme i Danmark 

skal nok lige gi lyd fra mig naar jeg ved hvornaar den udkommer

Anmeld

19. februar 2013

IG

Jeg læser det kun når jeg besøger min oldemor :-)

Anmeld

19. februar 2013

norenberg

Det er et rimelig kendt blad køber det selv en gang i mellem og har også selv været med i artikel der i om min livs historie for 1 år siden...

Anmeld

19. februar 2013

Gravid2012

norenberg skriver:

Det er et rimelig kendt blad køber det selv en gang i mellem og har også selv været med i artikel der i om min livs historie for 1 år siden...

er der egentlig noget med at man faar 500 kr for sin historie?

Anmeld

19. februar 2013

Clisolka

Ja, jeg indrømmer det! Jeg læser det 

Et eller andet skal tiden gå med i toget hver dag frem og tilbage på arbejdet - kryds og tværs er godt at slappe af til for mit vedkommende  Det skal så også lige nævnes at jeg har 2 TIMER hver vej 

Anmeld

19. februar 2013

dukke

Gravid2012 skriver:

Jeg havde skrevet min livshistorie til Ude og Hjemme og egentlig ikke regnet med noget. Men nu skrev de til mig at de vil komme herned til Kreta og lave en reportage med mig, min mand og min soen!!!

hvor kendt er ude og hjemme egentlig i dk ?? min mor sender den konstant til mig - er helt vild med den!

Ja jeg læser det da jeg får det af min mormor

Anmeld

20. februar 2013

norenberg

Gravid2012 skriver:

er der egentlig noget med at man faar 500 kr for sin historie?

Jeg fik ingenting for min historie....

Anmeld

20. februar 2013

kriknu

Gravid2012 skriver:

Jeg elsker det! Kan sidde en hel dag og bare læse i det uden at nogen kan komme i kontakt med mig... Det er det vigtigste blad i mit liv, men når så det er læst så skal jeg tilbage til mine slader-blade 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.