fødselsdags menu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stine Mai Larsen skriver:

Caroline, jeg har aldrig lavet tapas.. så er lidt 'dum' på det område.. hvordan plejer du at lave det?.. og hvad erd et, helt præcist?..

se, det er det bedste ved tapas... det er en masse sme "retter"... lidt forskellig ost, pølser, skinke, fiskefrikadeller, paté..hvad som helst... og så bare noget lækkert brød.. det der gør det til tapas er vel at man spiser det med fingrene og at man selv anretter små lækre "madder", så det er kun fantasien der sætter grænser
Jeg plejer at have masser af grønt til at pynte med, for en stor del af oplevelsen er præsentationen! - og pynten kan jo samtidig smage rigtig godt du er meget velkommen til at skrive, hvis du vil have et konkret forslag til en "menu", men forestiller mig I selv kan finde frem til det, da jeg jo ikke kender jeres smagsløg så godt som jeg kender mine egne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stine Mai Larsen skriver:

og tak til jer andre for jeres forslag, de kommer helt sikkert med i mine betragtninger...

jeg har nu bestemt mig for at lave to lagkager, den første med lyse bunde, vanille kagecreme, bananer, jordbør og flødeskum..
den anden med mørke kakao bunde, og toblerone creme mellem lagene..

nam, lyder lækkert..hvornår skal jeg komme?

Anmeld

19. juni 2009

Stineve

Caroline86 skriver:

nam, lyder lækkert..hvornår skal jeg komme?

Jeg sender dig lige et brev.. kunne nemlig godt bruge et forslag på en menu.. vi er ikke så kræsne.., så bare fyr den løs...

Jamen d. 28 kl. 15.30... du skal være hjertens velkommen!...

Anmeld

20. juni 2009

sarahb

ej du må godt sende et stykke af den der toblerone lagkage... mums!

Anmeld

20. juni 2009

TbCp

sarahb skriver:

hvad med kyllinge spyd med sesam.. Pasta salat.. kartofler marineret i olie og rosmarin.. små lakse trekant sandwich...

Noget i den stil.. det er også noget du kan lave i forvejen og ikke stresse over

Altså Sarah.... hvornår inviterer du på middag???
Du har altid de lækreste forslag til retter mmmmm

Anmeld

20. juni 2009

sarahb

TbCp skriver:

Altså Sarah.... hvornår inviterer du på middag???
Du har altid de lækreste forslag til retter mmmmm

jamen vi må da finde en dag hvor vi holder old NS dinner.. jeg vil gerne lave mad..
jeg er bare ikk så meget for det traditionelle danske køkken, og da vi ikke spiser svinekød så skal der tænkes out side the box ret tit

Men du siger bare til hvis du vil have forslag eller noget

Anmeld

21. juni 2009

Stineve

sarahb skriver:

jamen vi må da finde en dag hvor vi holder old NS dinner.. jeg vil gerne lave mad..
jeg er bare ikk så meget for det traditionelle danske køkken, og da vi ikke spiser svinekød så skal der tænkes out side the box ret tit

Men du siger bare til hvis du vil have forslag eller noget

Så vil jeg også med ! selvom jeg ikke er gammel ns'er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.