Av for pokker , steriliseret ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

wamse

Lady Marion <3 skriver:

Det kan være det er kombien af begge indgreb  måske .. Tror faktisk at det der generer mig mest er ve lignende smerter og så al den luft de puster ind i maven

Hmm bliver faktisk lige i tvivl om jeg egentligt ikke også fik nogle morfin piller med hjem, og dem spiste jeg da, så mon ikke det gjorde mere ondt end jeg husker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Lady Marion <3

Maro00 skriver:

Av må jeg spørger om hvordan sådan noget foregår? Hvordan brænder man livmoderen?

Jeg skulle have brændt slimhinden i livmoderen pga meget voldsomme blødninger og blødning i mellem mens .. Nogle gynækologer gør det i egen praksis i lokalbedøvelse .. de har et instrument (brænder) som de fører op og brænder slimhinden ... Jeg fik det gjort i fuld narkose på hospitalet og valgte så samtidig at blive steriliseret da jeg alligevel ikke må blive gravid længere (man kan ikke gennemføre en graviditet når slimhinden er væk)  Bonus du får ikke mens. mere men går heller ikke i overgangsalder

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

wamse skriver:

Hmm bliver faktisk lige i tvivl om jeg egentligt ikke også fik nogle morfin piller med hjem, og dem spiste jeg da, så mon ikke det gjorde mere ondt end jeg husker

Kunne læse mig til at det i hvert tilfælde er normalt at de giver morfin med til første døgn , det havde de dog glemt at give mig med

Anmeld

19. februar 2013

AMM00

Lady Marion <3 skriver:

Jeg skulle have brændt slimhinden i livmoderen pga meget voldsomme blødninger og blødning i mellem mens .. Nogle gynækologer gør det i egen praksis i lokalbedøvelse .. de har et instrument (brænder) som de fører op og brænder slimhinden ... Jeg fik det gjort i fuld narkose på hospitalet og valgte så samtidig at blive steriliseret da jeg alligevel ikke må blive gravid længere (man kan ikke gennemføre en graviditet når slimhinden er væk)  Bonus du får ikke mens. mere men går heller ikke i overgangsalder

Ok på den måde.. Ja det må være bonus ikke at have mens og alle de smerter der hører til

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

Maro00 skriver:

Ok på den måde.. Ja det må være bonus ikke at have mens og alle de smerter der hører til

Præcis 

Anmeld

19. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Lady Marion <3 skriver:

Aii din stakkel   blev du så gravid efter 1 omgang ?

Ja jeg blev desværre gravid 

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

Mom skriver:

Ja jeg blev desværre gravid 

Hold da op  og det skulle være den sikreste måde at beskytte sig på ..

Anmeld

19. februar 2013

Babydrøm

Lady Marion <3 skriver:

Pyhaaaa lige kommet hjem fra dagkirugisk afd. har fået brændt min livmoder slimhinde og er blevet steriliseret ,,,  Det gør altså lige en tand mere ondt end jeg havde gættet på    Nogler herinde der er blevet steriliseret ???   Har måtte sende manden tilbage til afdelingen efter morfin ..

Ville lige sende nogle  og ønske dig god bedring 

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

AnnL skriver:

Ville lige sende nogle  og ønske dig god bedring 

Årh tak skal du have   hvor er du sød ,, jo tak håber det går bedre i morgen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.